Header Ads

Dah Namanya Pun Orang Gila

loading...
Dah Namanya Pun Orang Gila...perbuatannya pun gila-gila juga la..
Orang gila memang susah nak tahu apa yang ada difikiran mereka..
Meroyankah atau....??

Lihat saja orang gila ini yang memperkosa patung ,kat tengah jalan pula tu..
Macam-macam...




sumpah pocong...akak memang takut dengan spesis orang gila meroyan macam ni.....seramm


Loading...

9 ulasan:

  1. sangat menakutkan dengan orang macam ni..

    BalasPadam
  2. kat mana plak la dia curi patung tu

    BalasPadam
  3. Eeee...
    dah nama pun orang gila kan...
    kenapa orang tak tangkap dia ek..?
    huhu... dan entah dari mana dia dapat patung tu?
    ish...

    BalasPadam
  4. Ya Allah, ngeri nya kalau terserempak org gila macam ni...ni n3 tahap mazidul nih...Good sharing, take care

    BalasPadam
  5. @eiqa azra
    yer..kalau terserempak ngan akak mau lintang pukang akak lari

    BalasPadam
  6. @Hnahdy
    hahaha...akak tak terpikir pulak kat mana dia dapat patung tu

    BalasPadam
  7. @Herma Julianny
    owh yer..kalau kat Negeri Johor ni memang payah nak jumpa orng gila...sbb orng gila akan ditangkap letak kat satu tempat..yg bagusnya..org gila yg dah x brp kritikal dilatih untuk membuat telur masin utk pasaran...

    BalasPadam
  8. @Mak Wardah
    hihhi..kalau terserempak...rasanya orng gila tak lepas peluang..dia kejar kita balik

    BalasPadam

jerit kat sini

Dikuasakan oleh Blogger.