Banyaknya Sampah Dalam KFC Ni.Macamana Diorang Makan?

Semua orang tahu bahawa elemen yang sangat penting bagi sesebuah kedai yang menjual makanan adalah kebersihan. Tapi di salah sebuah restoran KFC di China, elemen itu nampaknya diabaikan bila keadaan dalam restoran KFC tersebut nampak kotor dengan bekas makanan yang bertaburan di atas lantai. Tapi peliknya, ianya tetap menjadi tempat pilihan orang ramai untuk mengisi perut.

Cuba lihat....tak rasa geli ke....







mesti banyak tikus kat sini kan??


Ulasan

  1. hish.,...dah macam makan kat tempat pelupusan sampah dah ni..

    BalasPadam
  2. mesti ramai giler makan tiap2 masa, sampai tak sempat cleaner sana nak bersihkan kot kan

    BalasPadam

Catat Ulasan

jerit kat sini

Catatan popular daripada blog ini

Suami Isteri...Kena Baca Ni..(Sorry..ada unsur2 18sx sikit...sikit jer tau...)

Bila Bersalin,Kena B***l Juga Ke?

Misteri Apa Yang Ada DiBukit Hantu?Lihat!!