Header Ads

Aduhh Sakitnya,Foto Apa Ni?

loading...
Belum lama ini kita melihat jarum peniti yang ditusukkan di kulit, kita juga melihat bibir seorang gadis yang dijahit dengan jarum. Nah sekarang lain lagi ceritanya..
Gambar-gambar di bawah ini merupakan seorang gadis yang melakukan hal bo, doh dengan lengannya dengan memasang begitu banyak jarum hingga berdarah saat dilepas. Untuk apa sebenarnya ia melakukan hal ini?










                                                                eeeee..sakitnya
Loading...

7 ulasan:

  1. mungkin dia tengah khayal dengan dadah kot..

    BalasPadam
  2. sy trcucuk jarum je dah menjerit2... inikan pula nak main cucuk... boleh mudaratkan kesihatan je...

    http://mohdfaizulosman.blogspot.com/2012/09/wordless-wednesday-lucah.html

    BalasPadam
  3. utk pa tu.. xda tempat nak letak lilin ka..

    BalasPadam
  4. itulah..akak tengok pun terasa ngilu..inikan pula cucuk jarum banyak cenggitu

    BalasPadam

jerit kat sini

Dikuasakan oleh Blogger.