Memang Biadap Budak Ni..


Memang biadap buadak ni...kalau benarlah bagai yang dikata,terasa sangat sedih..agama dipersendakan...
Tak tahulah betul ke tidak..maklum dunia siber ni ada macam-macam ragam...

Walaupun kes ni dah lama,dah lapuk...cuma akak postkan kat sini untuk dijadikan peringatan sesama kita...
Mudah2an ianya boleh dijadikan iktibar untuk kita semua menjadi insan yang lebih baik...






http://www.queachmad.com/2012/08/eksklusif-inikah-budak-perempuan-yang.html

Ulasan

  1. org bukan islam pun tyak ada mengeluarkan kenyataan macam ni...

    BalasPadam
  2. sebab dia jeles tu =.= ataupun dia ada perasaan dendam mendalam kat seseorang.

    BalasPadam
  3. rasanya dia ni bkn islam kot..dasar atas nama je..astaghfirullahalazim..

    BalasPadam
  4. Dah lama dia ni buat hal tapi mcm tiada apa2 tindakan je...

    BalasPadam
  5. kalaulah benar hal ni, mungkin kat dunia budak perempuan ni boleh terlepas hukuman. tapi di kahirat nanti, insyaAllah ada tu ganjaran utk dia yg setimpal. apa2pun, kita sama2 doakan agar dia cepat2 insaf sblm terlambat

    BalasPadam
  6. ala budak ini budak indon la kak..biasa lha kalau dah byk sgt kawin campur kt sana,kt indon tu mcm diaorg buat...

    BalasPadam
  7. hmmmm...
    wpun sy bukan Islam, geram juga mdpt tahu dia menghina agama..
    semoga dia diberi cahaya keinsafan...

    BalasPadam

Catat Ulasan

jerit kat sini

Catatan popular daripada blog ini

Suami Isteri...Kena Baca Ni..(Sorry..ada unsur2 18sx sikit...sikit jer tau...)

Bila Bersalin,Kena B***l Juga Ke?

Misteri Apa Yang Ada DiBukit Hantu?Lihat!!