Header Ads

Apa??!!Siapa Yang Nak Kahwin Ni??

loading...
Semalam Pergi Spa..ngan anak dara akak..hajatnya nak gi facial...
Lain pulak jadinya..

Masa sampai situ,mak andam tgh baiki baju pengantin,ntah sape yang nak kahwin...

Akak kata..keciknya baju As?
'"Ha'ah"..pengantinnya kecik jer..
sambil tu matanya melirik ke anak akak...
Er..aku rasa lebih kurang badan anak ko la Tie"..
"Eh...ukur pinggang anak ko jap"
Cepat2 dicapainya pita pengukur..
diukurnya...ha'ah...sama saiz..


Dah puas pujuk,akhirnya Mimi setuju gak try...kesian ngan Cik As..penat jahit..
Malu le pulak SiMimi ni...


                      Hahaha..ok le tu...ngam ngam dah tu,Kata As...ko bergayalah sikit


                                                       Amboi..lebih-lebih lak dia..

                               Oi nak Oi!!...jangan nak berangan...belajar lum habis lagi tu

           Oi..dah dah le tu...bukak balik baju tu!...terlebih-lebih pulak...Tu la..dah nama pun pompuan...nak melawo je la....alahai..anak mak..



Loading...

4 ulasan:

  1. cantiknya baju tu.. orang yang pakai tu pon cantik.. :) wah..tak lama lagi lah tu.. :)

    BalasPadam
  2. @eiqa azra
    aaa...lambat lagi la...masih belajar lagi...

    BalasPadam
  3. @www.QueAchmad.com
    haha..anak akak ni lum masuk 18 lagipun,tgh buat persediaan untuk ke UK...habiskan study dulu..nak kawen?...ooo...no..no..no

    BalasPadam

jerit kat sini

Dikuasakan oleh Blogger.