Untungnya Jadi Banduan.Lihat!

Penjara merupakan tempat di mana banduan akan ditahan, dikawal dan menjalani pelbaga aktiviti pemulihan sehinggalah tarikh mereka dibebaskan.

Itu konsep asas yang kita semua ketahui.

Justeru itu tidak hairanlah penghuni penjara selalunya akan menerima kemudahan asas yang paling ‘minimum’, sesuai dengan ‘perbuatan’ yang mereka lakukan.

Tetapi di Norway, penghuninya diberi kemudahan yang cukup istimewa…paling ketara adalah sel tahanan yang tak ubah seperti sebuah studio apartment.






tak tau nak kata apa dah...

Ulasan

  1. ramaialh yg buat jahat gara2 nak duduk kat dlm tu heee

    BalasPadam
  2. ye...makan tanggung..sape tak nak...
    layanan pun first klas lagi

    BalasPadam

Catat Ulasan

jerit kat sini

Catatan popular daripada blog ini

Suami Isteri...Kena Baca Ni..(Sorry..ada unsur2 18sx sikit...sikit jer tau...)

Bila Bersalin,Kena B***l Juga Ke?

Misteri Apa Yang Ada DiBukit Hantu?Lihat!!