Pokok Sukan Olimpik London VS Pokok Yahudi,Sama Ker?

Siapa dah tengok rakaman upacara perasmian Sukan Olimpik London baru-baru ni? Agak konfius kenapa tiba-tiba ada orang keluar dari pokok yang diletakkan atas bukit tu, ramai pulak tu...

Rupanya pokok tu lah pokok Yahudi berdasarkan hadis Rasulullah s.a.w. !

Dan yang keluar tu nak tunjukkan mereka selamatkan diri dari mati dibunuh sebenarnya. Kita tengok kena faham, bukan sekadar tengok. Dan banyak lagi unsur Yahudi, Freemason dan Illuminuti ditonjolkan dalam upacara perasmian tu. Belum termasuk logo mata satu lagi.

Faham-fahamlah kenapa ia diadakan pada bulan Ramadhan ye. Musuh Islam memang licik dan halus. Lindungi kami ya Allah.. Amin

Full Video pembukaan Olimpik 2012:

UAI

Ulasan

  1. semasa sy tgok perasmian tu memang dah agak dah mesti ade unsur iluminati.... lebih jelas tang yg segitiga tu...

    BalasPadam
  2. @Faizul Osman
    ramai juga yang tidak tahu sebenanya atau tak perasan...

    BalasPadam
  3. Sukan Olimpik?
    olimpik tu pulak apa?
    api! mereka memuja api.....

    siapa yang boleh halang supaya sukan olimpik dan obor dihapuskan?

    itulah pokok tempat mereka berlindung... sukan untuk semua.

    BalasPadam

Catat Ulasan

jerit kat sini

Catatan popular daripada blog ini

Suami Isteri...Kena Baca Ni..(Sorry..ada unsur2 18sx sikit...sikit jer tau...)

Bila Bersalin,Kena B***l Juga Ke?

Misteri Apa Yang Ada DiBukit Hantu?Lihat!!