Peerrggh...Awek Arab Yang Gagah Perkasa.Lihat!

Hehehe..tak tahu nak kata apalah...
Teringat citer ex bos saya dulu..
Dulu dia jatuh hati ngan sorang minah Arab masa duk kat Mesir dulu..

Cantik orangnya ,katanyalah..
tapi bila time gas habis...ex bos saya call la penjual gas
suruh anto gas..dudk umah flat masa tu(time blajo)
sekali bila bukak je pintu umah..
tup2 gadis idaman hati orang Arab tu pikul tong gas naik tangga lagi..
apa lagi....terus tak jadi...
takut kata dia...hua..hua..
Tak gitu  bos??

wakakaka...tabik r kat diorang
                                             aku lak nak pikul mcm ni lagi le tak larat.huh...

Ulasan

  1. faktor pemakanan mereka juga..
    kalau tak silap sy, mereka mmg minum susu kambing fresh kan??

    BalasPadam
  2. @Herma Julianny
    ye ke??er..ada sedara akak minum susu kambing fresh gak ari2...takde lah gagah perkasa mcm ni..
    lembik je nampak

    BalasPadam

Catat Ulasan

jerit kat sini

Catatan popular daripada blog ini

Suami Isteri...Kena Baca Ni..(Sorry..ada unsur2 18sx sikit...sikit jer tau...)

Bila Bersalin,Kena B***l Juga Ke?

Misteri Apa Yang Ada DiBukit Hantu?Lihat!!