Terkini ►

Macam-macam cara nak jadi pelacur.Lihat!

Mungkin benar kenyataan bahawa industri pelacuran merupakan satu industri tertua di dunia dan dikatakan mendapat sambutan tanpa mengira di mana saja ia dijalankan.

Sama ada ia dijalankan di hotel-hotel besar bertaraf lima bintang atau hanya beroperasi di lorong-lorong gelap dan hanyir, industri tidak bermoral ini tetap mendapat sambutan.

Bak kata pepatah ekonomi, ‘di mana ada permintaan, di situ ada penawaran’.

Peliknya nafsu manusia ini, mereka sanggup melanggan pelacur di mana saja ia ditawarkan, walau berapa bayaran yang dikenakan atau bahaya penyakit yang menanti mereka.

Lorong Hj. Taib yang terletak di antara Jalan Chow Kit dan Jalan Raja Laut dahulu dikatakan pernah menjadi sarang pelacuran yang terkenal di sini.

Namun setelah lorong yang hanyir itu kerap diserbu pihak berkuasa, diubah suai suasananya untuk menjadi lebih terang dan selamat, kawasan panas itu boleh dikatakan agak ‘bersih’ dari sindiket menjijikkan itu.

Meskipun begitu, dipercayai masih tertinggal saki baki golongan pondan dan penagih dadah yang berkeliaran di situ kerana masih ada lelaki ‘hidung belang’ yang melakukan ‘permintaan’.

Lain pula halnya di China apabila dikatakan bahawa sindiket pelacuran dijalankan secara berleluasa dan mendatangkan keuntungan lumayan kepada mereka yang menceburkan diri dalam industri tersebut.

Misalnya, seorang lelaki yang pernah ditangkap pihak berkuasa di negara itu sanggup menyamar diri memakai buah dada palsu, rambut palsu dan berpakaian seperti wanita semata-mata untuk mencari sesuap nasi.

Lelaki ini didakwa sanggup menyamar sebagai pelacur wanita di China dan memakai buah dada palsu untuk kelihatan lebih mengiurkan…


Laaaaa....jantan rupenyer...

Diharapkan juga golongan lelaki di negara ini untuk tidak berminat dengan aktiviti melanggan dan melakukan ‘permintaan’ terhadap industri itu memandangkan ia adalah salah sama sekali dari segi agama, moral dan perundangan negara ini.

Firman Allah SWT secara jahrah (jelas dan terang) di dalam Al-Quran yang bermaksud;

“Dan janganlah kamu menghampiri zina, sesungguhnya zina itu adalah satu perbuatan yang keji dan satu jalan yang jahat (yang membawa kerosakan),” surah Al-Isra’, ayat 32.

Anda baru saja membaca artikel yang berkategori lucu dengan judul Macam-macam cara nak jadi pelacur.Lihat!. Anda bisa bookmark halaman ini dengan URL http://akakdisebalikpintu.blogspot.com/2012/07/macam-macam-cara-nak-jadi-pelacurlihat.html. Terima kasih!
Ditulis oleh: Kak Tie - 8 Jul 2012

7 komentar untuk "Macam-macam cara nak jadi pelacur.Lihat!"

  1. dunia nie nak kiamat agak nya..ntah pape ntah perangai manusia skang nie..

    ReplyDelete
  2. manusia sanggup buat apa saja walalupun tahu ia salah dari segi undang-undang agama mahu negara..

    ReplyDelete
  3. manusia sanggup buat apa saja walalupun tahu ia salah dari segi undang-undang agama mahu negara..

    ReplyDelete
  4. terkejut sy tengok buah dada tu td!
    rupa2nya buah dada palsu!=D

    ReplyDelete
  5. @Herma Julianny
    manusia ni macam2 perangai yang ada kan...macam2 benda yang pelik2 diorang guna..

    ReplyDelete
  6. @encik Cool
    sekarang ni tak kira agama,bangsa sekalipun...pelacuan ada dimana-mana

    ReplyDelete

jerit kat sini

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Post Terbaru