Lihat bagaimana lelaki Pelik Ini Tidur Atas Tongkat


Seorang lelaki ditemui sedang tidur nyenyak bertongkat dengan sebatang kayu. Apa yang menghairankan, pemuda tersebut tidur dengan nyenyak sekali tanpa sebarang gangguan dan masalah.

Dengan berbekalkan sedikit seni ilmu kungfu, lelaki pelik yang tua ini tidur dengan nyenyak walaupun berada di tepi jalan. Mungkin kerana terlalu penat maka dirinya terpaksa berpose begini rupa untuk tidur. Serius tidur macam ini pun boleh terlelap. Tapi tidak mustahil jika seseorang itu betul-betul letih. Di bawah merupakan gambar lelaki pelik ini tidur dengan nyenyaknya.








Ulasan

  1. akak di balik pintu tukar layout.. waaaaaaaaaa

    BalasPadam
  2. ohh yer. dahsyat kan org tu tido kat tongkat. sgt mengantuk kot.

    BalasPadam
  3. @Alieza Dayasari
    tu la..bimbang gak takut tercucuk ketiak...:))

    BalasPadam

Catat Ulasan

jerit kat sini

Catatan popular daripada blog ini

Suami Isteri...Kena Baca Ni..(Sorry..ada unsur2 18sx sikit...sikit jer tau...)

Bila Bersalin,Kena B***l Juga Ke?

Misteri Apa Yang Ada DiBukit Hantu?Lihat!!