Header Ads

Lihat Bagaimana Kucing Ini Menyelamatkan Dirinya Dari Kebakaran.

loading...
Seekor kucing melompat untuk menyelamatkan diri dari kompleks pangsapuri Las Vegas yang diljilat api. Ajaibnya, tidak ada yang maut dalam kebakaran, dan kucing juga selamat tanpa cedera.

Secara total, tiga orang dewasa dan ketua pemadam kebakaran cedera. Kucing itu berusaha untuk menyelamatkan diri dari korban kebakaran. Cuba untuk meraih bumbung, namun sepertinya terlalu tinggi dan panas kerana api .


Akhirnya setelah sekian lama, kucing memilih untuk melompat ke bawah. Kucing yang berani Seekor kucing abu-abu dan putih tiba-tiba melompat dari balkoni. Api telah melalap pangsapuri di belakangnya. Kucing itu kelihatan panik - melihat ke samping, ke atap, ke tanah di bawah - dan tidak tahu ke mana harus pergi. Atap tampak terlalu tinggi untuk diraih, dan mungkin akan terlalu panas.

Tidak ada tempat lain untuk pergi. Setelah mencari-cari beberapa saat untuk menentukan jalan keluar terbaik, kucing menempatkan kaki depannya di atas pagar kayu untuk melompat ke tanah, dua tingkat di bawah. kebakaran ini menghancurkan sekitar 50 pangsapuri

 Keadaan setelah kebakaran Dengan satu lompatan kuat, kucing itu melompat dari balkoni dan jatuh ke tanah di bawah. Dan luar biasanya, kucing itu sedikitpun tidak cedera.



Loading...

3 ulasan:

  1. Kesian kucing tu. Mohon link blog saya di blog ini. Blog anda telah dilinkkan.

    http://assassincyber.blogspot.com

    TQ

    BalasPadam
  2. nasib baik la kucing tu selamat....
    kesian...=(

    BalasPadam
  3. oh meow ..alhamdulillah kamu selamat :')

    BalasPadam

jerit kat sini

Dikuasakan oleh Blogger.