Inilah Gambar Pokok Rasulullah SAW Berteduh.Lihat!

Assalamualaikum dan salam 1Dunia, dapat kejutan dari jauh negeri Syam. Adik yang sedang mengikut jemaah tabligh keluar 4 bulan di negeri Syam atau Jordan telah mengirimkan gambar pokok tempat Rasulullah SAW berteduh seperti tertulis dalam sirah Nabi yang tertulis dalam entri “

Pesanan dari Whatsapp adik : “Salam baca kisah kat denaihati tu ..upload gambar ni sbb kami pegi kat pokok yg disebut dlm blog tu. Skrg musim.sejuk.so pokok tak berdaun.”

“Awk byg kan dlm jangkauan lebih 50 km atau lebih sebatang pokok pun takda ..ni je sebatang pokok yg ada di kawasan tu..selebihnya kawasan pasir dan batu.”

Subhanallah tak terkata. Semuga adik dan rombongan dipermudahkan semua urusan dan usahanya menjadi asbab turunnya hidayah di muka bumi yang semakin kering kontang dengan iman.



Ditulis oleh denaihati, dan diterbitkan pada 06-02-2012 08:43

Ulasan

Catat Ulasan

jerit kat sini

Catatan popular daripada blog ini

Suami Isteri...Kena Baca Ni..(Sorry..ada unsur2 18sx sikit...sikit jer tau...)

Bila Bersalin,Kena B***l Juga Ke?

Misteri Apa Yang Ada DiBukit Hantu?Lihat!!