Cecair Apa Di Atas Siling Rumah?Lihat!

Sepasang suami isteri menjadi kehairanan apabila menjumpai cecair melekit meleleh di bawah siling rumahnya. Kehadiran cecair tersebut mengundang misteri kerana rumah itu baru sahaja disewa dari seorang pemilik rumah yang tidak dikenali. Bagi membongkar rahsia di sebalik cecair tersebut, sepasang suami itu bertindak membuka siling untuk melihat dengan lebih dekat lagi.





Masyaallah..inilah rupanya,sarang lebah ni bapak giler besarnya...menakutkan



Ulasan

  1. gelinya saya tengok kakkkk......
    boleh buka ladang madu pula lepas ni...
    nyum nyum nyum...

    BalasPadam
  2. yang melekik tu madu la ek.. besarnya.. dah xda pokok kot tu buat sarang kat syiling

    BalasPadam
  3. gelinya tengok..tapi leh wat bisnes madu ni..hehe!!

    BalasPadam
  4. huhuhu dulu kat umah mak combie pon jadik camneh..lebah madu bt sarang dlm toilet master badroom..tp xler besar camneh.

    BalasPadam
  5. senyum sorang2 akak baca komen2 korang seme nih..kat syiling umah akak ni pun ada gak...
    dah panggil bomba..macam2 alalsan diorang bagi...
    last2 akak wat dhek jer..
    2,3 kali gak la kena sengat...
    sesekali mmg ngeri...sbb lebah kat syiling umah akak ni dah 2 tahun bersarang kat situ...harap2 dia jangan kacau kita dah ler

    BalasPadam

Catat Ulasan

jerit kat sini

Catatan popular daripada blog ini

Suami Isteri...Kena Baca Ni..(Sorry..ada unsur2 18sx sikit...sikit jer tau...)

Misteri Apa Yang Ada DiBukit Hantu?Lihat!!

Bila Bersalin,Kena B***l Juga Ke?