Awek Sape Yang Tak Pernah Gosok Gigi Ni?

Comel. Putih melepak. Kalau nak meminang tak kalah dah. Tak rugi..tapi sanggup tak anda beristerikannya. Gadis yang berusia 20 tahun yang menjadi bintang di acara Mars Virus. Satu program television paling popular di Korea Selatan. Gadis Seoul ini bernama Ji Hyun Ji tetapi ia mempunyai kebiasaan yang pelik daripada orang lain.

Ji Hyun Ji mengaku tak pernah lagi menggosok giginya sejak 10 tahun lalu. "Saya tidak tahu mengapa orang harus gosok gigi, kerana tak ada orang lain yang akan melihat ke dalam mulut anda," kata Ji Hyun Ji, santai. "Bagi saya, tumpukan sisa makanan itu akan menjadi perlindungan bagi gigi saya."

Mars Virus memiliki rating tinggi di negeri ginseng itu. Acara ini mengundang tetamu mereka yang memiliki kebiasaan atau perangai yang aneh, tetapi mereka tetap berbangga dengannya.

Hyun Ji bukan gadis berpenampilan "bersugi". Ia kerap menggamit perhatian kerana kecantikannya dan mendapat gelaran baru sebagai Miss Cutey Yellowish, setelah ia mendakwa dirinya berhenti menggosok gigi satu dekad yang lalu. Terakhir kali ia ingat melakukannya ketika ibunya menggosok giginya saat berusia 10 tahun.

Kebiasaan hari-harinya dia hanya mencungkil gigi depannya jika ada makanan melekat. Meskipun Hyun Ji telah melupakan cara menggosok gigi, program ini mencuba untuk membujuknya supaya menggosok giginya.

Tak diberitahu Hyun Ji ini suka mandi ke tidak. Ish kalau tak mandi 10 tahun. Kalau tak buang air tak basuh… tak ke haru… Yelah! Banyak dunia, banyak ragamnya. Tapi kalau anda dah berkenan.. Kalau dah tangkap cintan. Boleh terima ke kebiasaannya itu? Tapi untunglah bakal suaminya. Yelah!.. sekarang barang-barang mahal. Boleh jimatkan berus gigi dan ubat gigi. Gigi pun makin lama makin kuning, dah karat macam gigi emas. Cun pe?

Boleh tak ubah perangainya itu? Tapi kalau dah menjadi pegangan dan keyakinan.. payah juga tu. Macamanan pun manusiakan boleh berubah. Dengan bujukan, atau dengan wang ringgit? Seperti ahli UMNO tegar jugak. Nak ubah payah tu tetap payah. Dah pulak dia rasa yang dia buat tu betul, elok dan membahagiakannya. Dah biru karat. Apa nak buat?

Apapun kena tingkatkan penerangan, penjelasan. Semoga dibukakan hati mereka dengan kebenaran. Masa untuk berubah. Jom! Ubah.

p/s  eeeeeee..mesti busuk melantung mulut dia kan??


utzsaifulbahri


Ulasan

  1. dia kunyah chewing gum tu.. he..he..

    BalasPadam
  2. eee...geli tgk chewing gum yang dia kunyah2 tu

    BalasPadam
  3. ade jugak yang cmni pom..huhuhu

    http://www.kotak-lirik-lagu.com

    BalasPadam

Catat Ulasan

jerit kat sini

Catatan popular daripada blog ini

Suami Isteri...Kena Baca Ni..(Sorry..ada unsur2 18sx sikit...sikit jer tau...)

Bila Bersalin,Kena B***l Juga Ke?

Misteri Apa Yang Ada DiBukit Hantu?Lihat!!