Awek Ni Mirip Pippa Middleton Ke?

Awek Ni Mirip Pippa Middleton Ke?

Loading...
Seorang Ibu Habiskan $10000 Agar Mirip Pippa Middleton


Seorang ibu dari Miami, Florida mengungkapkan bahawa dia telah jatuh cinta pada bentuk fisik Pippa Middleton sejak menonton Royal Wedding Putera William dan Kate Middleton. Wanita bernama Jenny Fizgerald ini pun bernita untuk mengubah bentuk fisiknya agar lebih mirip dengan adik Kate tersebut.

Dilapor dari Daily Mail, ibu dua anak ini dilaporkan telah menghabiskan belanja hingga $10.000) untuk membentuk punggungnya agar mirip dengan punggung Pippa. Menurutnya, membentuk tubuh kembali adalah kunci untuk menemukan cinta lagi.

Jenny yang memang punya kemiripan feature tubuh dengan Pippa ini mengakui bahawa awalnya dia merasa bahagian belakang tubuhnya terlalu besar. Wanita yang telah enam tahun menjanda ini takut tidak ada lelaki yang maHu mendekatinya.

"Ketika kulihat betapa banyaknya lelaki di seluruh dunia yang merespon bentuk tubuh Pippa dengan kekaguman, aku pun memutuskan untuk mengambil langkah drastis," ungkapnya.

Setelah browsing untuk mencari tahu tentang cara mengubah penampilan, Jenny pun memutuskan untuk menjalani operasi di Dr Constantino Mendieta untuk menaikkan bagian punggungnya Hal itu bukan perkara mudah. Biaya pembedahan yang tinggi membuat wanita yang menjalankan clothing line ini harus menabung dan berjimat.

Pada akhirnya, usahanya tidak sia-sia. Bulan Mei 2011, dia mulai melakukan prosedur operasi dan suntikan untuk menjadikan tubuhnya kembali menarik. Kini, dia mengaku boleh memakan makanan apapun tanpa dihantui rasa bersalah.


Catat Ulasan

3 Ulasan

jerit kat sini