Andai Tidak Kuat,JANGAN LIHAT!!

Andai Tidak Kuat,JANGAN LIHAT!!

Loading...
10 Cara Memakan Anjing Di China!

Orang Cina sukakan anjing, tetapi mungkin tidak sama seperti yang anda fikirkan.

Pasti, terdapat beberapa anjing yang semata-mata di jadikan haiwan peliharaan di rumah, tetapi sebilangan besar gigi taring masyarakat di China hanya sedang menunggu masa untuk makan anjing mereka!.

Bagi sesetengah masyarakat orang China makan anjing bukan sahaja menjadi makanan yang lazat (nampaknya ia rasanya sama dengan daging babi), tetapi juga baik untuk kesihatan.

"Daging Anjing adalah baik untuk kesihatan dan metabolisme anda," jelas Cik Li, seorang wanita Cina yang enggan memberi nama pertama. "Pada musim panas, ia membantu anda berpeluh."

Terbaru, Satu dokumentari BBC menyiarkan sami di Tibet diketahui memakan daging anjing. Di bawah kami telah mengenal pasti 10 cara popular anjing disediakan dan dimakan di China:



1. Dog Hot Pot:
Cara paling popular untuk makan anjing dan kebiasaannya di makan sewaktu musim sejuk. Dog Hot Pot kerap di masak menggunakan pelbagai herba dan sayuran

2. Sauteed Dog Meat:
Di masak dengan rempah pedas dan kelihatan penuh dengan perisa.





Hard-Boiled Dog:
Di jual dengan harga $3 – 1kg


Dog Meat Stir Fry

Adalah penting untuk ambil diperhatian bahawa China bukanlah satu-satunya negara di mana daging anjing kerap dimakan. Korea, Vietnam, dan hampir setiap negara Asia selain daripada Jepun juga termasuk menjadikan daging anjing sebagai makanan.

Cukuplah dulu gambar-gambarnya..kembang tekak eeiihh

Catat Ulasan

1 Ulasan

  1. adoh!!gelinya..tgk anjing dah geli niekan plok nak makan..

    BalasPadam

jerit kat sini