‘Putih’ Kejut ‘Coklat’ Bangun Untuk Bermain



Aksi dua ekor kucing yang sangat comel.

Si Putih teringin nak bermain bersama-sama si Coklat yang sedang asyik tidur.

Buatlah macam mana cara sekali pun, tetapi, si Coklat masih lagi tak bangung-bangun juga. Ibaratnya, tidur matilah.

Dah digigit telinga, ditarik ekornya, dicakar-cakar, tapi tak juga bangun-bangun.

Yang kasihannya, si Putih terjatuh pula ke bawah!

Di penghujung video, kedua-dua ekor kucing itu masih lagi dalam keadaan baik dan bermain bersama-sama sehingga keletihan dan tertidur.

Ulasan

Catat Ulasan

jerit kat sini

Catatan popular daripada blog ini

Suami Isteri...Kena Baca Ni..(Sorry..ada unsur2 18sx sikit...sikit jer tau...)

Bila Bersalin,Kena B***l Juga Ke?

Misteri Apa Yang Ada DiBukit Hantu?Lihat!!