Lihat Reaksi Mereka Bila Masuk Rumah Hantu!!

Apa yang lebih menakutkan dari rumah yang penuh dengan hantu? Melihat reaksi yang ketakutan anda sendiri yang tertangkap oleh kamera tersembunyi.

Rangkaian gambar, ditangkap oleh kamera rahsia yang ditempatkan secara strategik, pelancong, dari remaja laki-laki, sampai ibu-ibu, menjerit ketakutan, berpegangan antara satu sama lain untuk keselesaan dan meringis ketakutan saat mengembara di Nightmares Fear Factory di Air Terjun Niagara.

Jom lihat!!

                      Pengunjung Tampak Ketakutan ketika berkunjung ke Nightmare Fear Factory

Satu sama lain terlihat saling menggenggam teman-teman mereka dan menutup mata mereka ketika ada terror yang mengerikan. Gambar-gambar ini telah menjadi sensasi di internet. Pemilik bangunan Kanada yang menyeramkan ini mulai mem-posting foto-foto para pelancong di Flickr pada bulan Oktober .

Wanita-wanita ini saling berpelukan untuk melindungi diri Wanita dan laki-laki tidak luput dari ketakutan Apakah yang mereka lihat sehingga ketakutan seperti itu? Mereka sungguh-sungguh terkejut Gambar ini diambil dengan kamera tersembunyi




Nightmare Fear Factory adalah rumah hantu tertua di Amerika Utara dan telah menyediakan 'keganasan mengerikan' kepada para pencari petualangan selama lebih dari 30 tahun.

 Rumah itu berada di lokasi kilang peti mati bekas, di mana pemilik meninggal ketika sebuah keranda jatuh di atasnya.

Daya tarik 'hiburan'adalah bahawa tetamu diberikan' kata keselamatan '- Mimpi buruk (Nightmare) - yang dapat mereka ucapkan setiap saat jika mereka ingin dihantar keluar. Lebih dari 110.000 orang telah memilih untuk menggunakan 'kata pengeman' tersebut selama pelancongan 15-minit .







Ulasan

  1. hahaha...
    terhambur ketawa kecil saya melihat gambar terakhir tu..
    nampak lucu je.. hehe..=p

    BalasPadam
  2. @Herma Julianny
    akak pun sama..gelak sorang2 tgk pict tu

    BalasPadam
  3. lawak gila...tapi kalau kena kat kita time takut camnilah agaknya kan..

    BalasPadam
    Balasan
    1. haha..akak lum pernah lg masuk umah hantu,tapi ada jiran akak melatah orangnya..masuk umah hantu,,terkejut punya pasal dia belasah hantu tu ngan handbag dia...kesian hantu tu..kaw kaw dia kena

      Padam

Catat Ulasan

jerit kat sini

Catatan popular daripada blog ini

Suami Isteri...Kena Baca Ni..(Sorry..ada unsur2 18sx sikit...sikit jer tau...)

Misteri Apa Yang Ada DiBukit Hantu?Lihat!!

Bila Bersalin,Kena B***l Juga Ke?