Header Ads

Hidung Aesya Dah Cantik!!Lihat!

loading...
Aesha Kini Boleh Tersenyum Dengan Hidung Barunya

Aesha Mohammadzai dari Pakistan telah didera dengan begitu teruk oleh suaminya sehingga menyebabkan kerosakan teruk pada hidung dan mukannya. Setelah menjadi cover muka depan majalah TIME, kisah Aesha menjadi perhatian ramai. Kesannya, Aesha telah dibawa ke Amerika Syarikat untuk menjalani pembedahan membaiki kerosakan pada wajahnya.
Kini, Aesha sudah boleh tersenyum girang selepas pembedahan pertama daripada 6 pembedahan yang akan dijalaninnya dalam tempoh masa 2 tahun. Semoga Aesha mendapat semangat baru untuk menempuh kehidupan selepas ini. Beberapa keping gambar Aesha dengan membaca entri ini sepenuhnya. Jangan tengok kalau anda lemah semangat.






Loading...

2 ulasan:

  1. didera sampai macam tu sekali? Alhamdulillah masih ada yg sudi bantukan

    BalasPadam
  2. kesian kan...
    mcm hidung lord voldemort dalam cerita harry potter lah pula..he..
    nasib baik la dah ok dah sekarang..=)

    BalasPadam

jerit kat sini

Dikuasakan oleh Blogger.