Header Ads

Hati-hati Beli Getah Rambut,Takut Terbeli Kondom!!...Lihat!!

loading...
Getah pengikat rambut daripada China ada yang diperbuat daripada kondom terpakai.
ada yang dijual kat pasaran dan juga dipakai di salun kecantikan.
biasanya ianya murah dan berwarna warni..laku pulak tu...
yang risaunya, pengikat rambut nie masih mengandungi bakteria dan virus.
mungkin juga dijangkiti AIDS. (mungkin kalau yang kemam @ gigit guna mulut kot).

tak tau la dah masuk ke Malaysia ke belum. sebab pengeluaran (guna kondom terpakai )di sana pun diharamkan oleh kerajaan mereka.
Lihat gambarnya:






Ini bukan cobaan, ini betul-betul. Getah pengikat rambut from China ni rupa-rupanya made from kondom terpakai.!!...Jadi hati-hati lah...
Loading...

3 ulasan:

  1. ehehhe...bahayalah kalau macam ni..macam2 cara nak cr duit

    BalasPadam
  2. eeee....
    yacksss!!!
    sanggup diorang tu....
    takut dh nak beli ikat rambut...
    T__T

    BalasPadam
  3. x payah ikat rambutlah cm nie ek!!biar mengembang cm hantu kak limah.

    BalasPadam

jerit kat sini

Dikuasakan oleh Blogger.