Nak Lentikkan Bulu Mata??Gunakan Je Sudu!!

Nak Lentikkan Bulu Mata??Gunakan Je Sudu!!

Loading...
Sudu, Alat pelentik Bulu Mata Miranda Kerr

"Saya tak punya klip bulu mata, manfaatkan saja sudu makan."
Miranda Kerr

Anda tidak perlu membeli klip bulu mata yang mahal. Manfaatkan saja sudu untuk memperlentik bulu mata, seperti yang dilakukan model Victoria 's Secret, Miranda Kerr.

Rupanya, isteri Orlando Bloom ini sudah sejak lama menjadikan sudu sebagai "senjata". Setelah mengaplikasikan maskara, ia menggunakankan sudu makan di bulu mata. Lalu, dengan menggunakan ibu jari, ia melakukan gerakan seperti menarik bulu mata ke arah luar. "Saat tak punya klip bulu mata, gunakan saja sudu makan," kata Kerr, seperti ditulis dari Daily Mail.

Ibu satu anak itu juga mendedahkan dia selalu menggunakan minyak mawar untuk menghaluskan kulit.

Trik unik lain, Kerr ternyata menggunakan lip balm di kawasan mata agar kelihatan segar. "Aku selalu menggunakan minyak roseship pada malam hari dan paginya kulit terlihat bercahaya. Itu karena kandungan antioksidan yang tinggi sangat berkesan meremajakan kulit, "ujar Kerr.

Pelbagai cara sederhana ia lakukan untuk menjaga kecantikan. Hal itu kerana kesibukannya sebagai model dan ibu kepada seorang anak, sangat menjaga waktunya. Kerr juga punya jurus jitu untuk mempertahankan kelembutan kulitnya. Setelah selesai mandi, ia selalu menggosok kulitnya dengan berus tubuh berbulu lembut. Fungsinya, untuk mengangkat sel kulit mati yang membuat kulit kelihatan kusam.

Hhhmm....Tak ada salahnya untuk dicuba di rumah. (Art)

Catat Ulasan

2 Ulasan

  1. x faham.. mcm mane gunakan sudu tu? huhuhu

    BalasPadam
  2. Berminat untuk mendapatkan cendawan susu harimau Ligno, sila email ada_shaq03@yahoo.com

    BalasPadam

jerit kat sini