Hati-hati Bela Kucing,Nanti Jadi Macam Fasha Sandha

Hati-hati Bela Kucing,Nanti Jadi Macam Fasha Sandha

Loading...
Malam semalam, secara ekslusif Fasha Sandha sendiri telah pun berkongsi perkembangan terbaru mengenai kehamilannya kepada Abang Nara. Semalam, Fasha ditemani suami tercinta telah pun menjalani ujian kehamilan yang kedua di Prince Court Medical Centre. Dan syukur Alhamdulillah, doktor yang ditemui Fasha iaitu Doktor Paul telah pun mengesahkan kehamilannya.


Doktor Paul telah pun cuba melakukan ujian pengimbas namun oleh kerana kehamilan masih terlalu awal, tidak ada apa-apa yang boleh dikesan. Menurut Doktor Paul, apabila masuk minggu ke 6 ke atas barulah bayi boleh nampak melalui teknik scanning. Pastinya Fasha dan Jejai tidak sabar-sabar untuk melihat bakal cahaya mata mereka.

Semalam juga Doktor Paul telah mengambil darah Fasha Sandha untuk melakukan ujian toxoplasma. Ini adalah kerana setiap hari Fasha Sandha terdedah kepada kucing. Untuk anda yang tidak, Fasha membela 8 ekor kucing di rumahnya dan setiap hari Fasha membelai dan memegang kucing-kucing tersebut. Namun semalam, Doktor Paul telah menasihatkan Fasha agar tidak lagi dekat dengan kucing peliharaannya kerana najis dan bulu kucing adalah tidak selamat untuk ibu mengandung.


Walaupun sedih, buat masa ini Fasha akan mengagihkan 8 ekor kucing peliharaannya kepada keluarga terdekat dan rakan-rakan rapatnya. Fasha melahirkan rasa kesedihan kerana terpaksa berpisah dengan kucing-kucingnya yang sangat disayangi. Fasha turut rasa bimbang kerana takut kucing-kucingnya akan sedih apabila berada di rumah baru. Untuk makluman anda semua, Fasha Sandha sememangnya seorang yang sangat gemarkan kucing. Jadi kalau anda juga pencinta kucing, pastinya dapat memahami perasaan Fasha.


Berdasarkan pemeriksaan semalam, Doktor Paul telah pun menjangkakan due date kelahiran cahaya mata Fasha dan Jejai pada 9 Februari 2013. Bercakap kepada Abang Nara semalam, Fasha jelas sangat teruja kerana bakal anaknya akan berbintang Aquarius. Apa pun perlu diingatkan bahawa due date tersebut hanyalah jangkaan daripada doktor. Biasanya tarikh kelahiran akan awal atau pun lambat 2 minggu bergantung kepada ibu mengandung.


Marilah kita sama-sama doakan agar Fasha, Jejai dan bakal anak mereka berdua berada di dalam keadaan sihat sejahtera selalu. Doakan juga agar bayi di dalam kandungan Fasha akan sentiasa selamat sehinggalah tarikh kelahiran. Semoga semuanya selamat selamanya. Amin ~~


http://beautifulnara.com/ekslusif-fasha-sandha-bakal-timang-cahaya-mata-9-februari-2013/

Catat Ulasan

3 Ulasan

jerit kat sini