Eeee...Tatoo Apa Sampai Siat-siat Kulit Ni....


Wanita dibawah ini sedang menjalankan prosedur menyiat kulit belakangnya untuk menghasilkan tatoo paling berani yang pastinya sangat menyakitkan.






sanggupnya dia......eeeeeee

Ulasan

  1. ya Allah..geli tengok cebisan kuit yang disiat tu...gilalah manusia zaman skarang...

    BalasPadam
  2. seram dibuatnya saya tgk kulit bersepah tu..eeiii...

    BalasPadam
  3. agaknya gambar last tu parut dia ke?

    BalasPadam
  4. @ct N honey
    rasanya tu bukan parut,kalau parut nesti jadi itam..ni mesti dah letak kaler

    BalasPadam
  5. @fieda
    akak pun tgk yang tu rasa geli gak..mcm mana la perasaan dia gamaknya

    BalasPadam
  6. @Udinz.com
    betullah..makin bertamadun dunia..manusia semakin gila

    BalasPadam
  7. eeyy.. gelinya!
    pendek gila akal dia.. :)

    BalasPadam

Catat Ulasan

jerit kat sini

Catatan popular daripada blog ini

Suami Isteri...Kena Baca Ni..(Sorry..ada unsur2 18sx sikit...sikit jer tau...)

Bila Bersalin,Kena B***l Juga Ke?

Misteri Apa Yang Ada DiBukit Hantu?Lihat!!