Bukti Gambar: Sebalik Kebenaran Senibina Putrajaya Berciri Freemason ...

Bukti Gambar: Sebalik Kebenaran Senibina Putrajaya Berciri Freemason ...

Loading...
Sejarah Freemason di Malaysia
لسَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُهُ
Pertubuhan Freemason di Malaysia adalah didaftar di bawah Akta Pertubuhan 1966. Pada tahun 1977 ia mempunyai 55 perkumpulan (lodges) dan 2,984 ahli. Ketika menjawab soalan Tuan Guru Nik Abdul Aziz (PAS-Pengkalan Chepa) di parlimen pada 25 Oktober 1978, Datuk Husein Onn berkata Kerajaan hingga kini tidak bercadang untuk mengharamkan pertubuhan (Freemason) itu walaupun mengakui ianya bercanggah dengan aqidah Islam dan ramai golongan elit dan berpengaruh dari kalangan umat Islam negara ini yang menyertainya.

Freemasonry serta tunjang Zionisme telah lama bertapak di Malaysia. Freemasonry dikatakan telah berselindung di sebalik gerakan keagamaan di Malaysia. Hakikatnya, mereka membawa masyarakat ke arah kebebasan serta kehidupan anti-Tuhan. Kajian secara terperinci perlu dilaksanakan terhadap kewujudan Freemasonry di Malaysia.

Hari ini, terdapat usaha untuk menguatkan pengaruh Freemason di Malaysia dan antaranya ialah dengan memsukkan simbol-simbol Freemason pada Duit Syiling Baru Negara Malaysia.

Perkara ini dilihat sebagai ikutan dari Kerajaan Amerika yang sedia kita tahu telah dipengaruhi oleh Freemason sejak lama dahulu dan kesan pengaruh tersebut telah dilihat pada Wang Kertas USD. Hari ini, Malaysia memilih jalan yang serupa dengan Amerika mempamerkan pengaruh Freemason secara jelas pada Duit Syiling Baru Negara Malaysia.

Bagi gua, perkara ini amat kritikal. Mulai hari pertama Duit Syiling Baru Negara Malaysia diedarkan, semua Rakyat Malaysia akan mula menjadi ejen pengedar Pengaruh Freemason di Malaysia tanpa kita sedari.

Kita akan mula membawa simbol Freemason kemana sahaja kita pergi dan kita akan menggunakan Duit Syiling berlambang Freemason sebagai kepentingan usuran kehidupan kita. Ini sesuai dengan agenda Freemason iaitu mereka melakukan kegiatan-kegiatan yang boleh diistilahkan dengan ‘gerakan 7 F’, iaitu menghancurkan kekuatan finansial (Financial) umat Islam, merosakkan pola makan (food), menciptakan adu domba atau perpecahan di kalangan umat beragama mahupun di dalam tubuh umat Islam (friction), menyebarkan cara berfikir bebas (freethinking), menebarkan ideologi yang membebaskan manusia dari tata cara pemikiran beragama (freedom of religion), menguasai filem, TV, dan media massa (film), menumbuhkan dan menggoda masyarakat agar berbudaya dan bersikap mengikuti millah (cara) mereka (fashion/life style), membuat beberapa aliran mistik untuk menghancurkan agama (faith, sect, occultism, dll.), menumbuhkan rasa kecewa (frustrasion), dan lain-lain.
antara bukti2 gambar2 yang menunjukkan seni bina di malaysia yang berunsurkan lambang freemason.
tanpa kita sedar negara kita dijajah dalam senyap.ini membuktikan dunia akhir zaman.nauzubillah moga2 kita semua dilindungi.
Bukti Gambar: Sebalik Kebenaran Senibina Di Alamanda, Putrajaya Berciri Freemason

Bukti Gambar: Sebalik Kebenaran Senibina di Presint 5, Putrajaya Berciri Freemanson

Bagi umat islam,tiang yang dipanggil "obelisk" ini melambangkan tempat syaitan berkumpul. Oleh itu tiang seperti ini disuruh dilontar dengan batu, simbolik penentangan terhadap syaitan.

umat islam melontarkan batu tanda penentangan semasa megerjakan haji dan umrah

Tetapi bagi kerajaan yang diperintah oleh pengamal-pengamal sihir tiang seperti ini perlu dibina dan dimuliakan kerana ia mempunyai kaitan dengan amalan sihir mereka, seperti yang pernah dibina oleh kerajaan mesir purba


                                                   tiang yang dibina pada zaman mesir purba


ahli-ahli dizaman ini jua membina tiang syaitan ini di negara-negara mereka. Termasuk Vatican City, kediaman rasmi Pope





Catat Ulasan

2 Ulasan

  1. Terima kasih kak untuk maklumat yang berguna ni.. Bukan hanya syiling baru je yang ada ciri2 Freemason kak, wang kertas lama pun ada.. Gambar 'kancil' tu... Seperti gambar anjing yang mempunyai telinga yang tajam dan ekor yang panjang. Sedangkan kancil tak punya ekor yang panjang.. Huhu....

    BalasPadam

jerit kat sini