Budak Sekarang Suka-suka Hina Islam.Lihat!

Budak Sekarang Suka-suka Hina Islam.Lihat!

Loading...
Assalamualaikum warahmatullahi wabarakatuh,menghina Islam ini sudah berlaku sejak Islam itu ada di atas muka bumi. Menghina Nabi Muhamad SAW sudah ada sejak Nabi diangkat sebagai Rasulullah. Penghinaan sebegini adalah satu dari jutaan penghinaan yang berterusan yang akan berlaku sehingga hari kiamat. Lihat sahaja bagaimana Benjamin Stephen mengina Islam melalui ceramahnya.

Banyak blog yang mengulas isu ini terus link kan ke blog Makcik Hajjah Sitt Al-Wuzara yang mencerca ALLAH SWT, menghina Nabi Muhamad SAW dan mempesenda Islam. Penulis ini adalah antara manusia psiko yang cuba mencari publisiti murahan melalui aktiviti ekstrim yang tidak adalah dalam kamus mana-mana agama.Dan terbaru seorang pemuda telah menghina / mengejek ajaran Islam dan Nabi Muhammad s.a.w.

Mengapa perkara sebegini boleh terjadi??

Penghinaan ke atas agama Islam terjadi apabila umat Islam lemah tidak mampu merapatkan shaf berganding bahu walaupun ada perbezaan pendapat. Kelemahan in menjadi senjata pihak yang ingin melihat Islam jadi semakin lemah dengan diadu domba sesama Islam.

Kita sedang menunggu IMAM MAHDI yang bila-bila masa sahaja akan muncul menyelamatkan umat Islam kerana pemimpin Islam yang ada kini sudah tidak mampu lagi.Sama-sama lah kita berdoa kepada Allah SWT agar di jauhkan daripada perkara-perkara yang boleh meruntuhkan akidah kita.

Share dan sebarkanlah kepada sahabat-sahabat yang lain agar perkara sebegini tidak lagi di pandang remeh dan ringan.Semoga pihak berkuasa dapat melakukan sesuatu tentang isu ini agar penghinaan ke atas agama islam tidak berterusan sehingga mampu meruntuhkan iman dan merosakkan akidah kita semua.

untuk lebih jelas...klik gambar

Catat Ulasan

1 Ulasan

  1. bebudak sekarang banyak sangat terpengaruh..itulah jadinya...minta dijauhkan gejala negetif ni..

    BalasPadam

jerit kat sini