Seorang pembaca berita TV tertelan nyamuk saat On Air.Lihat!!

Seorang pembaca berita TV tertelan nyamuk saat On Air.Lihat!!

Loading...
Saat sedang OnAir membaca berita dan ditonton ribuan penonton di rumah seorang pembaca berita, sebuah stesen TV terkenal Taiwan bernama Huang Ching tiba-tiba ada seekor nyamuk nyasar masuk ke mulut dan tekaknya dan yang akibat kerana nyamuk tadi Nona Huang yang mempunyai sakit asthma tersebut langsung kumat dan drop saat itu juga.

Ketika nyamuk mula masuk ke dalam tekak melalui mulut wanita itu. Nasib baik para crew Televisyen lain langsung tanggap dan mengisi berita yang saat itu mengalami gangguan dengan spot iklan selama beberapa minit sambil mempersiapkan pembaca pengganti. Terus saja Huang dikejarkan ke rumah sakit kerana serangan asthma tersebut. Nafasnyapun saat itu tersekat2 hanya kerana seekor nyamuk yang masuk tekaknya.

Ternyata seekor nyamuk bukan hanya berbahaya kerana boleh menularkan penyakit malaria dan demam berdarah tapi kalau masuk kedalam tekak boleh membuat kecemasan juga. Apalagi bila mangsa mempunyai penyakit asthma seperti kejadian yang menimpa Huang ini. Nona huang seorang pembaca berita akhirnya harus menjalani rawatan di hospital kerana serangan nyamuk tersebut



Catat Ulasan

4 Ulasan

  1. Mcm kelakar plak.. tertelan nyamuk.. hai kak.. salam kenal.. :)

    BalasPadam
  2. terlan nyamuk...kira ok lagi..seb baik tak tertelan ubat nyamuk..lagi berat kes tu..:))

    BalasPadam

jerit kat sini