Norman & Memey...Romantis Ke Ni??(Foto Bulan Madu)

Norman & Memey...Romantis Ke Ni??(Foto Bulan Madu)

Loading...
Percutian romantis Memey & Norman di Bali


DALAM kesibukan rutin sebagai anak seni, pasangan kontroversi, Memey dan Norman Hakim ini sempat mencuri masa bercuti bersama. Pasangan yang bernikah 24 September tahun lalu ini memilih Bali, Indonesia untuk mereka meluangkan masa mengukuhkan tali cinta.

Menurut Memey dia dan suami bercuti di sana selama seminggu dan percutian romantik ini sekali gus memberi ruang kepadanya dan Norman merancang masa depan keluarga.

“Lokasi percutian dipilih oleh Norman, dia mahukan tempat yang privasi agar kami dapat beristirahat dan meluangkan masa berdua-duaan. Momen ini sangat indah buat kami berdua, kami lebih mengenali hati budi masing-masing dan berbual dari hati ke hati untuk mengekalkan keharmonian rumah tangga,” katanya .

Bercerita mengenai pengalaman berada di negara seberang, Memey tidak nafikan sukar mencari makanan halal memandangkan 90 peratus penduduk Bali penganut Hindu. Mereka terpaksa berjalan jauh untuk makan di restoran yang menghidangkan makanan halal.

“Pemandangan di sana tidak jauh bezanya dengan lokasi percutian di negara kita. Bagi saya Bali tempat yang sesuai untuk pasangan berbulan madu atau mereka yang ingin menenangkan fikiran. Saya juga sempat membeli cendera hati kepada keluarga terdekat sebagai tanda kenangan,” ujarnya ketika dihubungi.



Kepingin cahaya mata

Dalam pada itu tanpa berselindung Memey atau nama sebenarnya Memey Suhaiza begitu kepingin mempunyai anak. Ujar pelakon berusia 24 tahun yang sudah tujuh bulan melayari alam rumah tangga dia kini sudah bersedia bergelar ibu, dan berdoa agar impiannya akan menjadi kenyataan.

“Naluri sebagai ibu begitu kuat, saya mahu merasai sendiri pengalaman melahir dan membesarkan anak. Pun begitu, saya tidak akan mengabaikan anak-anak Abang Norman, mereka tetap mempunyai tempat istimewa di hati saya," katanya lagi.


p/s   mmm...dah laki dia...

Catat Ulasan

1 Ulasan

  1. Assalamualaikum Tuan/Puan.

    Saya mohon maaf pada Tuan/Puan untuk boleh iklan sedikit disini, semoga kebaikan hati Tuan/Puan untuk memberi izin iklan ini, menjadi amal ibadah disisi Allah SWT hendaknya amiin….

    Salam dari Kita Holidays Travel & Tour Indonesia.
    Kalau Tuan/Puan nak melawat ke Indonesia, jangan risau hati sila hubungi :

    KITA HOLIDAYS TRAVEL & TOUR INDONESIA
    Tour operator & Travel Agency

    Sebuah serikat yang punya legalitas di Indonesia, memberikan pengkhidmatan tour ground handling di beberapa daerah yang favorit untuk di lawati. Kami arrange secara profesional dan dengan penuh rasa kekeluargaan, juga dengan harga tour yang sangat berpatutan sekali seperti ke : Padang dan Bukittinggi Tour, Aceh Tour, Medan Tour, Jakarta dan Bandung Tour, Jogjakarta Tour, Bali Muslim Tour dan sewa kenderaan.

    Contact person : Amsyahril
    Mobile : +6285263007445 ( WhatsApp )
    E-Mail : am_holidays@yahoo.com / kita_holidays@yahoo.com / kitaholidays@yahoo.com.

    BalasPadam

jerit kat sini