Perhatian Semua!!Game yang Menghina Islam.Hati-hatilah Dan Awasi Anak-anak Kita.Lihat!

Perhatian Semua!!Game yang Menghina Islam.Hati-hatilah Dan Awasi Anak-anak Kita.Lihat!

Loading...

Game Yang Menghina Islam .
Game adalah salah satu hiburan yang sangat dan sangat digemari orang, apalagi remaja dan anak-anak. tapi tanpa kita sedari, melalui permainan game tersebut kita telah di jajah oleh orang kafir. dijajah dalam hal waktu, yang boleh membuat kita lupa solat, dijajah dalam hal keimanan melalui game.

orang-orang kafir secara tidak langsung menghipnotis kita, agar kita tertarik dengan apa yang kita mainkan, dan lama-kelamaan kita menggilainya, bahkan merasa bahawa apa yang dimainkan tersebut adalah nyata. Ok , ini ada beberapa game yang mungkin secara sengaja atau tidak telah menghina islam. Ini game-gamenya:

DEVIL MY CRY 3

secara garis besar game ini menceritakan seseorang yang bertugas untuk menentang syaitan, dan caranya adalah dengan memasuki sarang syaitan yang terdiri dari 12 pintu. Dan Mari kita lihat unsur penghinaanya.


Anda boleh melihat pintu tersebut, pintu tersebut adalah jalan menuju alam setan. pertama kali di lihat pintunya mulanya merasa biasa saja, tidak ada yang aneh. dan setelah di bandingkan dengan gambar yang ini ...
 tau ini gambar apa??? ini adalah Pintu Kaabah, dengan sengaja pintu dalam game ini dibuat persis menyerupai pintu ka'bah. dengan maksud, tidak lain dan tidak bukan adalah dengan maksud menghina kita semua umat islam, kerana telah menyembah sarang setan (ka'bah). Mari kita telusuri lagi ..
Anda boleh lihat dengan JELAS, gambar yang dilingkari tersebut adalah lafaz ALLAH. Adakah anda semua terima dengan penghinaan ini,?
lanjut ke game seterusnya:

CLIVE BARKER UNDYING

 sering melihat anak-anak kecil bermain game ini dengan khusuk 'dan serius ,  namanya juga anak kecil, tapi ternyata yang membuat mereka leka bermain game ini adalah kerana mereka digoda sama setan . secara tidak sedar mereka sambil bermain game juga sambil ditemani setan. . game ini juga mengisahkan perlawanan terhadap syaitan. dan letak penghinaannya adalah di saat memasuki istana syaitan. terdapat lafaz Allah di dindingnya:


Gambar diatas merupakan gambar istana syaitan. dan anda boleh lihat sendiri. dengan jelasssss!!! terpampang tulisan arab dan Lafadz Allah. Nauzubillah ... ini seolah-olah mengatakan bahawa siapa saja yang menyembah Allah adalah sekutu syaitan.
Astagfirullah ... semoga yang buat game ini di azab oleh Allah. Aminn!! Lanjut ke game seterusnya:

PRINCE OF PERSIA
Game yang berlatar tempat di Parsi atau sekarang adalah Kawasan Iran, Iraq, Mesir ini secara keseluruhan memang bertemakan islam, seorang putera yang ceritanya membalas dendam ini memang dengan mata kasar tidak ada unsur penghinaanya terhadap islam. tapi setelah di selidiki, unsur penghinaanya adalah:

Anda boleh lihat pedangnya Putera dastan. bertulis Arab yang Ertinya'' "Sebarkanlah ajaranku walau satu ayat pun" (Sabda Rasulullah SAW). lantas dimana unsur penghinaanya??? didalam Game ini Putera membunuh siapa saja yang menghalangnya ... dan membunuh askar-askar persia, tahukah anda bahawa perajurit persia adalah muslim. secara tidak langsung game ini mengatakan bahawa ajaran Rasullulah yang disebarkan adalah ajaran membunuh. dan mengatakan bahawa umat islam adalah kaum barbar. Nauzubillahmindzalik ..

GUITAR HERO 3
Orang yang bermain game ini , dibuat mabuk!!! seolah-olah merasakan lantunan lagu seperti yang di game, tanpa mereka sedari. Game ini menghina islam dengan  Jelas.mari kita lihat:


. Lafaz ALLAH dengan jelas terpampang di lantai pentas dan di injak-injak.dan cuba anda lihat latar belakang panggung adalah syaitan-syaitan semua. Nauzubillah, semoga Allah yang maha perkasa menghukum dengan hukuman yang pedih:

RESIDENT EVIL 4

Game yang boleh dibilang seru dan digemari remaja ini merupakan salah satu game yang menghina Islam , di dalam Game ini diceritakan seorang yang bertugas melaksanakan misi menyelamatkan dunia dari ancaman zombie (mayat hidup) dan zombie disini adalah dikategorikan jahat dan wajib di bunuh.

   Unsur penghinaannya sebenarnya sudah ada sejak pertama kali dimainkan, tapi yang sangat Jelas adakah saat Leon memasuki Sarang Zombie. Pintu tersebut terdapat simbol Iluminati dan pintu tersebut dibuat persis dengan pintu Pintu Omar Bin Khattab, Masjid Nabawi. Mari kita lihat:

Lambang Asli Iluminati pada pintu tersebut

di bawah ini adalah pintu Umar Bin Khattab

Gabungan dan Unsur penghinaannya adalah:


sangat jelas bukan??! gambar kaligrafi dari pintu umar bin khattab dibuat sama persis tanpa diubah Tulisan Kaligrafi yang berlafadz Nabi Muhammad. dan di tindih dengan lambang iluminati. Nauzubillah ...

   kita dapat mengambil kesimpulan bahawa sarang zombi, berpintu dengan lafaz Nabi Muhammad SAW, jadi maksud dari penghinaan ini adalah, kita semua umat islam pengikut nabi Muhammad SAW digambarkan zombie yang wajib dimusnahkan dari muka bumi. Nauzubillahminzalik ...jadi mari kita musnahkan game tersebut dengan cara tidak memainkannya,  semoga ianya bermanfaat buat semua umat Islam.

terimakasih kpd sumber yg tidak diketahui.



Catat Ulasan

0 Ulasan