Kecik-kecik Dah Jual Diri,Apa Nak Jadi..

Kecik-kecik Dah Jual Diri,Apa Nak Jadi..

Loading...
Pelacur remaja Bangladesh guna steroid

HASHI (kanan) menunggu pelanggan di depan sebuah rumah pelacuran di kawasan setinggan Kandapara, Tangail pada 5 Mac lalu.
DHAKA - Terdapat kira-kira 900 remaja perempuan dengan sebahagian daripada mereka berusia seawal 12 tahun hidup sebagai pelacur di kawasan setinggan di Tangail.

Dikenali sebagai setinggan Kandapara, kawasan 'panas' itu menjadi tumpuan lelaki untuk mendapatkan khidmat seks terutamanya pada waktu petang.

Pelacur-pelacur remaja itu yang menawarkan perkhidmatan dengan bayaran serendah AS$0.60 (RM1.80) dipaksa mengambil dadah steroid agar mereka kelihatan lebih dewasa.
Hashi merias diri siap mencari lelaki yang memerlukan jasanya.

"Saya lebih berisi setelah mengambil 'ubat' ini (steroid) dan dapat melayan sehingga 15 pelanggan sehari," kata seorang pelacur berusia 17 tahun yang mahu dikenali sebagai Hashi.

Menurutnya, kebanyakan pelacur remaja di sini diumpan sindiket pelacuran yang kemudian menjual mereka kepada ibu ayam.
Suasana kamar berukuran kecil yang digunakan untuk melayani tamu.

Dia memperoleh pendapatan kira-kira AS$9.75 (RM29.80) hingga AS$12.19 (RM37.26) sehari dengan jumlah pelanggan antara 15 hingga 20 pelanggan.

Seorang lagi pelacur yang hanya mahu dikenali sebagai Maya, 17, memperoleh pendapatan antara AS$3.66 (RM11.18) hingga AS$6.11 (RM18.67) sehari apabila dia melayan seramai 15 hingga 20 lelaki.
Seorang pelacur berdiri di kamar-kamar atas sungai Padma.

Pendapatan pelacur tersebut menjadi hak ibu ayam yang mengeluarkan wang bagi membeli mereka.

Beberapa pelacur yang sudah berusia atau tidak lagi kelihatan cantik memilih untuk tinggal di Kandapara kerana bimbang akan dipulau jika mereka kembali ke pangkuan masyarakat

Catat Ulasan

2 Ulasan

  1. 15 org dlm usia 12 tahun... rabak le.. kesiannyalah.

    BalasPadam
  2. err..ramainya dorang ambik pelanggan dalam satu hari..

    BalasPadam

jerit kat sini