Hihihi..Bengong Budak Ni.Lihat!

Hihihi..Bengong Budak Ni.Lihat!

Loading...

Lebih empat juta tonton video remaja pakai topi



GAMBAR menunjukkan seorang remaja perempuan memakai topi beruang koala di laman YouTube.

NEW YORK - Seorang remaja perempuan yang muncul di laman perkongsian video YouTube dengan memakai topi beruang koala telah mempersoalkan dirinya sama ada dia cantik atau hodoh.
"Kebanyakan orang memanggil saya hodoh dan saya berpendapat saya hodoh. Saya menganggap saya hodoh dan gemuk," katanya apabila dia mengalu-alukan pengguna Internet dari seluruh dunia untuk memberikan jawapan kepadanya.
Video itu yang berjudul Am I pretty or ugly? dimuat naik pada 17 Disember 2010 dan ditonton lebih empat juta kali di YouTube.
Seorang ahli psikologi keluarga, Profesor Nadine Kaslow dari Universiti Emory di Atlanta berkata, dunia golongan muda kini berada pada satu peringkat baharu.
"Ia (dunia baharu itu) boleh mengaibkan, mungkin memalukan dan anda mula menjadi objek awam berbanding menjadi diri sendiri," katanya. - Agensi
Lihat rakaman videonya:





Catat Ulasan

0 Ulasan