Terkini ►

PERNIKAHAN LESBIAN Pertama Di NEPAL

Seorang profesor bernama Courtney Mitchell melangsungkan upacara pernikahan dengan seorang pengacara bernama Sarah Welton di sebuah kuil di Kathmandu, Nepal,

. Pernikahan pasangan dari Denver, Colorado, Amerika Syarikat ini adalah pernikahan pasangan lesbian pertama yang di Nepal. Sejak beberapa waktu lalu, negara yang berada di pegunungan Himalaya tersebut mulai mengakui hak-hak kaum homoseksual. Memang begitu sangat mengejutkan, semua ini diluar batas kesadaran akal sehat Manusia.

Saksikan foto-fotonya.









Ingatkan jantan ngan jantan je,rupanya ada gak spesis lain...
dunia dah nak kiamat agaknya...










Anda baru saja membaca artikel yang berkategori pelbagai dengan judul PERNIKAHAN LESBIAN Pertama Di NEPAL. Anda bisa bookmark halaman ini dengan URL http://akakdisebalikpintu.blogspot.com/2012/02/pernikahan-lesbian-pertama-di-nepal.html. Terima kasih!
Ditulis oleh: Kak Tie - 8 Feb 2012

8 komentar untuk "PERNIKAHAN LESBIAN Pertama Di NEPAL"

  1. macam euww2 jer.. statement last tuh fisha sokong

    ReplyDelete
  2. apabila seks berleluasa maka inilah jadinya...

    ReplyDelete
  3. hadoii.. macam-macam sekarang ni =='
    tak dapat ditrima akal

    ReplyDelete
  4. dunia akhir zaman...

    ==New Entry==
    http://kaiakihiro.blogspot.com/2012/02/extended.html

    =Jom Join====
    http://kaiakihiro.blogspot.com/2012/01/kenapa-kai-akihiro-kene-kasi-saya.html

    ReplyDelete
  5. fitnah dunia...merata rata..

    ReplyDelete
  6. kalu jantan dgn jantan betina dgn betina.. lelama pupus le umat manusia di dunia ni...

    ReplyDelete
  7. dunia semakin menghampiri akhir zaman,beginilah jadinya

    ReplyDelete

jerit kat sini

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Post Terbaru