a blog full of free information

Pin It

Widgets

Seorang profesor bernama Courtney Mitchell melangsungkan upacara pernikahan dengan seorang pengacara bernama Sarah Welton di sebuah kuil di Kathmandu, Nepal,

. Pernikahan pasangan dari Denver, Colorado, Amerika Syarikat ini adalah pernikahan pasangan lesbian pertama yang di Nepal. Sejak beberapa waktu lalu, negara yang berada di pegunungan Himalaya tersebut mulai mengakui hak-hak kaum homoseksual. Memang begitu sangat mengejutkan, semua ini diluar batas kesadaran akal sehat Manusia.

Saksikan foto-fotonya.









Ingatkan jantan ngan jantan je,rupanya ada gak spesis lain...
dunia dah nak kiamat agaknya...









8 comments:

  1. macam euww2 jer.. statement last tuh fisha sokong

    ReplyDelete
  2. apabila seks berleluasa maka inilah jadinya...

    ReplyDelete
  3. hadoii.. macam-macam sekarang ni =='
    tak dapat ditrima akal

    ReplyDelete
  4. dunia akhir zaman...

    ==New Entry==
    http://kaiakihiro.blogspot.com/2012/02/extended.html

    =Jom Join====
    http://kaiakihiro.blogspot.com/2012/01/kenapa-kai-akihiro-kene-kasi-saya.html

    ReplyDelete
  5. fitnah dunia...merata rata..

    ReplyDelete
  6. kalu jantan dgn jantan betina dgn betina.. lelama pupus le umat manusia di dunia ni...

    ReplyDelete
  7. dunia semakin menghampiri akhir zaman,beginilah jadinya

    ReplyDelete

jerit kat sini

 
Top