Header Ads

PERNIKAHAN LESBIAN Pertama Di NEPAL

loading...
Seorang profesor bernama Courtney Mitchell melangsungkan upacara pernikahan dengan seorang pengacara bernama Sarah Welton di sebuah kuil di Kathmandu, Nepal,

. Pernikahan pasangan dari Denver, Colorado, Amerika Syarikat ini adalah pernikahan pasangan lesbian pertama yang di Nepal. Sejak beberapa waktu lalu, negara yang berada di pegunungan Himalaya tersebut mulai mengakui hak-hak kaum homoseksual. Memang begitu sangat mengejutkan, semua ini diluar batas kesadaran akal sehat Manusia.

Saksikan foto-fotonya.









Ingatkan jantan ngan jantan je,rupanya ada gak spesis lain...
dunia dah nak kiamat agaknya...









8 ulasan:

  1. macam euww2 jer.. statement last tuh fisha sokong

    BalasPadam
  2. apabila seks berleluasa maka inilah jadinya...

    BalasPadam
  3. hadoii.. macam-macam sekarang ni =='
    tak dapat ditrima akal

    BalasPadam
  4. dunia akhir zaman...

    ==New Entry==
    http://kaiakihiro.blogspot.com/2012/02/extended.html

    =Jom Join====
    http://kaiakihiro.blogspot.com/2012/01/kenapa-kai-akihiro-kene-kasi-saya.html

    BalasPadam
  5. fitnah dunia...merata rata..

    BalasPadam
  6. kalu jantan dgn jantan betina dgn betina.. lelama pupus le umat manusia di dunia ni...

    BalasPadam
  7. dunia semakin menghampiri akhir zaman,beginilah jadinya

    BalasPadam

jerit kat sini

Dikuasakan oleh Blogger.