Demi Bertukar Jantina,Dia Sanggup Potong Sendiri 'Anu'nya

Demi Bertukar Jantina,Dia Sanggup Potong Sendiri 'Anu'nya

Loading...
Hanya kerana keinginan yang begitu lama tidak kesampaian untuk merubah kelaminnya menjadi seorang wanita seorang transseksual merasa kecewa.Selama 8 tahun menanti alat kelaminnya tidak berubah,dia akhirnya nekad dengan memotong alat kelamin lelaki yang dimilikinya. Berbekal sebungkus ubat anastesi (anti rasa sakit/bius) yang diperolehinya ,pemuda yang berusia 28 tahun bernama Zhang Heng tersebut memotong kemaluan dan buah zakar yang dimilikinya hingga putus.

Hasil perbuatan nekadnya tadi membuat Zhang yang berasal dari Changsia Daerah Hunan di China Selatan mengalami pendarahan hebat. Akhirnya hal tersebut diketahui ibunya.Ibu yang merasa panik kemudian menelefon pihak ambulan yang membawanya ke hospital berhampiran.

Zhang terbaring di hospital menolak untuk diubati melainkan meminta doktor segera merubah kelaminnya.Setelah sampai di hospital dan di rawat oleh pasukan perubatan,yang memutuskan untuk menjahit kembali kemaluannya yang terpotong agar boleh kembali seperti sedia kala. namun apa yang terjadi? Hal tersebut membuat Zhang berteriak menolak dan meminta dilakukan pembedahan kelamin menjadi kelamin wanita.


Bagi Zhang lebih baik mati baginya kalau tetap menjadi lelaki Hanya ada satu kalimat mati atau menjadi wanita
Kejadian ini membuat ibu Zhnag merasa seduh kerana dialah satu-atunya anak yang boleh memberi zuriat keturunanya.


sumber :

Catat Ulasan

1 Ulasan

  1. apa lah org ni... sanggup btl wat benda yg merbahaya...

    http://www.mohdfaizulosman.blogspot.com/2012/01/aku-berkampung.html

    BalasPadam

jerit kat sini