Terkini ►

Tutorial Lampu Hiasan Dari Bahan Buangan..Jom..Jom..Jom....Rugi Tak Tengok!!!

Is it possible? Designer lamp for $2? Well, it is. Here is the manual.
Bukan susah pun...senang jer..
pasti raya tahun ni rumah korang meriah giler..
tambah-tambah rumah baru...
jom..jom..jom..
pakat-pakat blajar...

Ini ler barang-barangnya...carik dalam tong sampah....banyakkk

Lepas rumah2 jiran wat kenduri pun banyak...korang mintak ler ngan jiran2 korang...mesti diorang baginya lah...


Botol....banyak gak lat tepi2 jalan yang orang buang...kutip je la..

pastu cucuk tang sana,cucuk tang sini

haaa...nampak tak...ikut jer

yang ni hati-hati sket...takut kena karen!!

sikit lagi....satgi siap r..

Taraaaa....siap pun....elegant kan??


Anda baru saja membaca artikel yang berkategori santai dengan judul Tutorial Lampu Hiasan Dari Bahan Buangan..Jom..Jom..Jom....Rugi Tak Tengok!!!. Anda bisa bookmark halaman ini dengan URL http://akakdisebalikpintu.blogspot.com/2012/01/tutorial-lampu-hiasan-dari-bahan.html. Terima kasih!
Ditulis oleh: Kak Tie - 30 Jan 2012

Belum ada komentar untuk "Tutorial Lampu Hiasan Dari Bahan Buangan..Jom..Jom..Jom....Rugi Tak Tengok!!!"

Post a Comment

jerit kat sini

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Post Terbaru