Tiada Cintakah Dihati Zul Atau Abby Yang Terhegeh-hegeh?

Tiada Cintakah Dihati Zul Atau Abby Yang Terhegeh-hegeh?

Loading...
"Tidak Pernah Ingatkan Abby..." - Zul Ariffin

Sewaktu sidang media pelancaran filem 'Penanggal', aktor berbadan sasa Zul Ariffin memberitahu yang dia masih berhubung dengan Abby Abadi meskipun ketika itu hubungan cinta mereka sudah berakhir.

Semalam, ketika ditemui di lokasi penggambaran filem berkenaan di Kuala Kangsar, Zul menjelaskan yang dia sudah tidak fikir langsung tentang kisah mereka malah jauh sekali tentang Abby.

"Jujur saya katakan, sekarang memang saya tidak fikir langsung berkenaan kisah yang terjadi dan juga tentang dia iaitu Abby.

"Sepanjang saya menjalani penggambaran filem ini saya lebih fokus dan melupakan semuanya," jelas Zul yang sudah tidak berhubung dengannya.

Melihatkan apa yang berlaku, ramai yang beranggapan Zul sudah lupa diri atau 'kacang lupakan kulit' sehingga mengambil keputusan untuk berpisah dengan ibu beranak tiga itu.

Sedangkan, jika diikutkan Abby yang banyak membantunya sehingga berada di tahap hari ini. Ditanyakan hal tersebut, jawab Zul;

"Kalau mahu kata saya kacang lupakan kulit tidak juga. Saya masih tidak popular seperti yang diperkatakan. Saya masih perlu bekerja keras untuk mencapai apa yang saya inginkan.

"Tidak dinafikan dia banyak membantu dari segi nasihat dan bimbingan. Selebihnya, saya berusaha sendiri. Dan bukan kerana dia saya dapat kerja atau tawaran berlakon."


Media Hiburan

p/s pelik je bunyinya...

Catat Ulasan

6 Ulasan

  1. hmm macam2 kan?bila hati dah x sayang

    BalasPadam
  2. kesian abby.. sabo je lah kan =(

    BalasPadam
  3. @SumeSakan

    tu la..sbb tu orang kata...belum apa2 tapi dah sibuk duk canang sana,canang sini,bila tak jadi...wat malu je

    BalasPadam
  4. @▪imie fatima▪
    tak pe..maybe dia akan jumpa yang lebih baik...mana tahu kan?

    BalasPadam

jerit kat sini