Bila Dunia maya Bertekak..

Bila Dunia maya Bertekak..

Loading...
YOUTUBE : aku ade semue bende yg org nk tg0k ..

GOOGLE : aku ade semue bende yg org nk cari ...

FACEBOOK: aku boley buat org kenal sesame sendiri , chat , mcm2 laa ..

SKYPE : aku bole bagi org call di seluruh dunia

INTERNET : tanpa aku , korg semue tak de taw ..

ELEKTRIK : ko pon same internet , tak de aku , kaw mcm la boley hidop ..

PEKERJA ELEKTRIK : korg boleh diam tak???, kang aku tak betolkan tiang elektrik ni, smue hilang ..
bising jer!


selamat malam...

Catat Ulasan

2 Ulasan

  1. Ternyata tak boleh kata kita yg terpenting/terbaik kerana setiap kita ini ada org lain yang lebih baik/kita perlukan...

    BalasPadam
  2. betul tu kakzakie...itulah moral yang tersirat disebalik cerita ni

    BalasPadam

jerit kat sini