Sesekali Aku Juga Teringin...

Sesekali Aku Juga Teringin...

Loading...
Sesekali aku juga teringin...biarpun dua kali pikir mmg aku tak sanggup
sbb aku mmg jenis penggeli...eeee...


Laut Mati yang membujur di kawasan antara Israel, Palestin dan Jordan, menjadi salah satu laman web yang masuk dalam 10 besar calon acara New 7 Wonders. Tasik tersebut dinamakan Laut Mati kerana tidak ada bentuk kehidupan yang dapat bertahan hidup di tempat yang kandungan garamnya yang tinggi di antara laut-laut di dunia tersebut. Sejak dulu, material yang terdapat di Laut Mati dipercayai mempunyai kesan untuk mempercantik kulit dan melancarkan peredaran darah. Pada zaman dulu, amalan ini sudah dilakukan oleh Raja Salomon, Cleopatra dan Herod the Great.

Andai aku disini...
Seorang gadis Yordania dilumuri lumpur hitam Laut Mati

Sejumlah orang bermain-main di pantai berhampiran Laut Mati

Seorang kanak-kanak Jordan memperlihatkan tangannya yang tertutup lumpur hitam Laut Mati

Sejumlah orang melumuri tubuh mereka dengan lumpur hitam Laut Mati

Seorang wanita Jordan berendam di Laut Mati,


Sejumlah warga Jordan mengapung di sebuah pantai berhampiran Laut Mati,
best kan??...teringin pulak rasanya..

Catat Ulasan

2 Ulasan

  1. biar laut itu bernama laut mati jgn kita terlalu obses sampai termati kat situ.. kekekeke

    BalasPadam
  2. alahai The lekat lekit story...kensel r nak berendam kat situ

    BalasPadam

jerit kat sini