sekadar cerita dariku

sekadar cerita dariku

Loading...
Aku:dulu aku syg gila kt ko, ko bg aku harapan setinggi gunung, mcm2 sumpah setia ko bg kt aku.
senang je ucapan akhir ko, "maaf.. tak dpt nak teruskan lg sbb cinta jarak jauh tak mgkin buat kita bahagia."
apsal ko nak tggu 2 thn utk ckp mcm ni?? smpai demam2 aku dibuatnya... takde angin takde ribut...smuanya tiba2.

last2 aku terjumpa jemputan kawen ko..dicanang 1 dunia utk mberitahu tentang hari bahagia, smpai ko tlupa,
ko nikah pd hari jadi aku... aku terduduk, terkelu.. hilang semangat aku ari tu..aku tak mampu utk mkn, minum apalagi utk tido. duniaku terasa runtuh masa tu...tah bila masa ko pasang spare pun aku tak tau.. tau2 je nak kawen.
mgkin sbb jarak yg memisahkan..aku tak nampak kecurangan yg berlaku kt belakang aku.

mmg kecewa teramat2 sgt, puas aku pujuk ati sendiri...dpn org aku tunjuk muka senyum je, tp dlm hati aku ni Allah je yg tau...dah hancur, dah lunyai, dah hilang bentuk..

dan akhirnya aku redha jgk....aku mula blaja utk terima hakikat. aku takkan pernah sesekali salahkan takdir dgn apa yg berlaku. dan aku juga tak pernah sesekali mendoakan kehancuran hidup ko. biarlah smuanya berjalan mengikut ketentuan takdir. aku pecaya setiap perbuatan akan ada balasnya. tak perlulah aku nak balas dendam ke apa ke.. buat tambah dosa je.

saban malam sebelum tido, terngiang2 di telingaku sgala janji dan sumpah manis yg pernah ko taburkan..mgkin ko tak sedar, ko sebenar mengkhianati sumpah yg ko ucap atas nama Tuhan....

Sape ntah:..Errr...diamlah bodho!!

Aku:@#$%$#@

Catat Ulasan

2 Ulasan

jerit kat sini