Psstt....Kate & William Dah Tua....(Dah Tengok Lum??)

Psstt....Kate & William Dah Tua....(Dah Tengok Lum??)

Loading...
Gambar ini dibuat oleh Mike Parker, seorang ahli fotografi asal London. Dia membuat sketsa bagaimana wajah William dan Kate pada 30 tahun akan datang. Gambar yang diolah Mike adalah foto yang diambil ketika pertunangan Ratu dan Raja Inggeris itu.
Dalam sketsa digital tersebut terlihat Kate dan William dengan kerutan di sekitar wajahnya. Rambut mereka pun memutih. Meskipun demikian, kedua-duanya tetap kelihatan menawan.



Dekorasi di dalam gereja pun dibuat sedemikian rupa sesuai keinginan William dan Kate. Lapan pokok setinggi 20 kaki dimasukkan untuk mencipta paparan sebuah taman negara Inggeris di dalam gereja bersejarah tersebut.
Kate juga telah menempah lebih daripada empat tan daun dan bunga mawar putih. Designer bunga Shane Connolly juga telah membuat hiasan yang terbentuk seperti lorong saat para tetamu berjalan masuk ke Abbey.
Setelah William dan Kate rasmi menjadi suami isteri, ada 5 upacara seremoni yang digelar Kerajaan Inggeris. Acara tersebut digelar saat membawa kedua-dua mempelai dari Gereja Westminster Abbey ke Istana Buckingham.

p/s..peristiwa dah lepas...fokus kat foto je la
itu foto Kate & William..
dan kat bawah ni..
foto akak bila dah tua nanti..hikhik
-
-
-
-

aikk...gigi dah x de ke ni??uuwaaaa.....

Catat Ulasan

5 Ulasan

  1. Pandai betul dia melukis macam real kan... kalau kakak tua Cik Tie agaknya macam lagi teruk dari gambar yg bawah tu...

    BalasPadam
  2. Ha5...
    Nice Entry...

    BalasPadam
  3. kakzakie..pelukis tu mmg berseni orngnya kan?

    Munna..ngeri ke...kihkih

    Pa'an..thanks...hikhik

    BalasPadam
  4. semua orang ada imaginasi.. lebih2 lg pelukis dah la seni, imaginasi tip top lagi.. kalau akak lukis orang lidi je la,

    BalasPadam

jerit kat sini