Eeee...Tak Nak Lah Duk Rumah Macam Ni...Seram!!

Eeee...Tak Nak Lah Duk Rumah Macam Ni...Seram!!

Loading...
1. Laci potongan Boneka


2.kerusi cetak Anatomi dan bantal oleh AK-LH mengingatkan saya untuk latihan postur tubuh yang tepat saat duduk.


3. Keset Kulit Hitler Jutaan orang sepertinya punya mimpi untuk menginjak-injak tubuh Hitler dan sekarang mereka boleh melakukannya dengan karpet Hitler, Karya ini oleh seniman Israel Boas Arad yang mengatakan dia berharap untuk menunjukkan bagaimana Holocaust mempunyai bekas luka Israel, tetapi juga telah disalahgunakan olehnya.Dia mengatakan karpet merupakan perwakilan dari apa yang pemburu Nazi akan lakukan jika ia menangkap hadiah utama, pemimpin Nazi.


4. Human Furniture


5. Jubin wajah bayi Bayangkan sebuah bilik yang penuh dengan benda ini, sedikit aneh


6. Lilin Berdarah diperbuat dari lilin dua-warna (putih di luar, merah di bahagian dalam), Lilin Pilar Pendarahan ini kelihatan normal ketika duduk di atas meja kopi anda. Namun cahaya nya akan kelihatan semakin menyeramkan ketika darah merembes keluar dari lilin yang meleleh!


7. Lampu terkutuk ini sebenarnya adalah massa ornamen berbentuk orang, memainkan, dan beku ke dalam kedudukan yang menyeksa, yang bertujuan untuk menggambarkan metafora umat manusia dari rahmat.Desain oleh Merx Lux.


8. Cermin Mengerikan Setiap pagi akan terasa seperti sebuah adegan filem seram dengan melihat cermin berbentuk lingkaran oleh syarikat Perancis, Domestik.

9. Keset bilik mandi berdarah Saat memasuki bilik mandi, memberikan tetamu anda kejutan dengan meletakkan keset berdarah di sana, Ini adalah bahagian ultra horor genre realistik dalam peralatan rumah tangga!



10. Meja Kopi Peti Mati Khawatir bahawa anda lupa tentang kematian dalam kehidupan anda sehari-hari? Pratt student Charles Constantine is looking to change this and inject a bit of morbidity into the daily routine, with his new design for a coffee table coffin. Tidak hanya itu boleh menyimpan buku dan lain-lain pernak-pernik seperti kenang-kenangan peribadi, tetapi tujuan utama adalah untuk menyimpan ANDA - atau apa yang tersisa dari anda - ketika anda meneruskan ke kehidupan seterusnya

Catat Ulasan

0 Ulasan