Wow!!...Kayanya William & Kate

Wow!!...Kayanya William & Kate

Loading...
Mini Cooper William-Kate Middleton Bertabur 300 Ribu Kristal Swarovski


LONDON - Pasangan Putera William dan Kate Middleton yang baru sahaja rasmi berkahwin akhir pekan kemarin terus mendapat hadiah istimewa dari pelbagai pihak.

Setelah Project Khan mempersembahkan Maybach 57 yang telah diubahsuai khusus, kemudian ada Ducati yang memberikan Diavel Carbon edisi khas untuk William, kini Bling My thing juga dikhabarkan telah memberikan cenderahati istimewa untuk William-Kate.

Syarikat yang berpusat di Berlin ini bekerja sama dengan Swarovski untuk membuat satu Mini Cooper edisi istimewa untuk pasangan pengantin baru kerajaan Inggeris itu.

Tidak kurang dari 300.000 kristal Swarovski dipastikan menempel pada luaran dan interior Mini cooper berwarna putih sebagai hadiah perkahwinan William dan Kate.

Beberapa bahagian luar kereta seperti body dam bumbung juga dipasang kristal Swarovski yang membentuk ukiran bunga dan bendera Inggeris. Kristal-kristal ini disusun dalam pelbagai bentuk dan saiz, dengan diameter terkecil 1,8 mm.
Mini Cooper ini juga dipastikan akan tampak berkilau ketika dipakai oleh William dan Kate saat terkena pancaran matahari atau sorotan lampu sinar yang mengenai ratusan ribu kristal yang menempel di dalam kenderaan tersebut.


sumber: http://www.kaskus.us/showthread.php?t = 8334297

Catat Ulasan

0 Ulasan