Ibu Ajarkan Bayinya Merokok...Apa Sudah Jadi?

Ibu Ajarkan Bayinya Merokok...Apa Sudah Jadi?

Loading...
Arges - Seorang lelaki berbangsa Romania menuntut hak penjagaan anak perempuannya yang masih berusia dua tahun tujuh bulan selepas mengetahui bahawa ibu dari anaknya mengajar sang buah hati merokok. Ibu dari bayi, Elena ursu (28) yang sudah menjadi bekas isteri lelaki tersebut, tidak hanya mengajar bayinya merokok.

Dia merakam bayinya yang sedang merokok dan memuat turunnya ke FB. Tidak sampai di situ, Elena juga mengajarkan bayinya untuk terbiasa mengambil kopi daripada susu. "Dia ingin mengejekku dengan bagaimana dia merawat anak kami, tapi aku harap ini akan menjadi bumerang untuknya kelak . Yang saya perlukan saat ini adalah mendapatkan hak asuh anak saya. Anak perempuan kami tidak mahu minum susu, hanya kopi saja, dan terlebih dia mahu merokok.

Ini menyeramkan, "ujar Gabriel Burulea (30), yang telah setahun bercerai dengan Elena. " Ketika saya dibenarkan untuk mengunjunginya, saya melihat bagaimana anak saya nampak putus asa dengan sebatang rokok di mulutnya. Dan itu menyakitkan, "tambah Burulea seperti ditulis Orange , Khamis (13/10/2011).



ketika kejadian ibu bayi tersebut baru berusia 18 tahun.

Catat Ulasan

0 Ulasan