Ek Elehhh....Pekebende laaa

Ek Elehhh....Pekebende laaa

Loading...
Kerana Sperma Pun Sanggup Merogol...Giler..

Ini kes jenayah yang luar biasa. Sejumlah lelaki di Zimbabwe, Afrika, diculik dan diperkosa sekumpulan perempuan yang berpura-pura memberi tumpangan kepada lelaki itu ketika melintas di jalanan. Penyelidikan polis negara itu berkaitan siri "ritual" penculikan dan rogol tersebut telah menangkap tiga perempuan. Para detektif di Gweru, Zimbabwe, menyita 33 kondom bekas dari sebuah kenderaan para suspek menyusul laporan tentang serangan terhadap sejumlah lelaki yang mendapat tumpangan di kota itu serta di Harare dan Mashonaland West. Laporan-laporan dari Zimbabwe, sebagaimana dilansir Daily Mail, Khamis (13 / 10/2011), menggambarkan trend yang membimbangkan terhadap para lelaki yang ditawarkan untuk menumpang kereta, tetapi kemudian dibius dan dibawa ke tempat-tempat terpencil oleh para penyerang perempuan.

Para lelaki tersebut kemudian dipaksa untuk melakukan hubungan seks dengan wanita-wanita itu, kadang-kadang tanpa mengunakan kondom, dan di bawah todongan senjata. Para perogol dan mengumpulkan sperma korban, lalu menurunkan mereka di tepi jalan. Menurut NewZimbabwe.com, tiga perempuan itu telah ditangkap selepas polis mendapati 33 kondom di dalam sebuah kenderaan di Lower Gweru, Ahad lalu. Ketua Polis Midlands Pembantu Pengerusi Senior Charles Makono mengatakan, para perempuan itu disyaki setelah meminta kepada polis sama ada mereka boleh mendapatkan kembali beg kondom dari kereta mereka, yang baru sahaja terlibat dalam kemalangan. Tiga perempuan itu, iaitu Rosemary Chakwizira (24 tahun), Sophie Nhokwara ( 26 tahun), dan Netsai Nhokwara (24), semuanya berasal dari Mkoba 4, Gweru.

Mereka langsung ditangkap bersama seorang pemandu lelaki berkaitan kecurigaan sejumlah serangan tidak senonoh itu. Pemandu tersebut juga menghadapi tuduhan pembunuhan selepas kemalangan fatal itu saat dia melanggar pejalan kaki hingga tewas. Radio Nehanda Zimbabwe melaporkan, stesen polis di Gweru dikepung massa yang marah yang ingin melihat trio yang ditangkap itu. Seorang warga tempatan di Gweru, yang berada di luar pejabat polis itu, minggu lalu, berkata, ketiga perempuan tersebut terkenal di bandar itu dan secara teratur mengujungi kelab malam di sana.

Harry Muhammad Misi kepada Radio Nehanda Zimbabwe berkata, "Kami amat terkejut dengan apa yang berlaku dalam masyarakat kami, di mana laki-laki sekarang diperkosa perempuan. Nampaknya dunia telah terbalik sekarang. Namun, bagaimana mereka boleh hidup dengan tindakan seperti itu? Dalam kes ini, biarkan undang-undang bekerja. Kami biasa minum bersama mereka di Uptown Night Club, dan kami tidak tahu bahawa mereka berada di belakang kes tersebut. " Polis telah meminta mangsa untuk datang ke pejabat polis untuk membantu mengenalpasti penyerang mereka. Polisi juga berharap dapat memadankan bekas sperma yang ada di kondom-kondom itu dengan sejumlah korban melalui ujian DNA.

Catat Ulasan

1 Ulasan

jerit kat sini