Wow!!!!!!....Gaun Unik Terbuat dari 5.000 Belon

Wow!!!!!!....Gaun Unik Terbuat dari 5.000 Belon

Loading...
Levett bersama putrinya, Vicky, dengan gaun belon kebanggaannya / Dailymail

LEICHESTERSHIRE -
terinpirasi gaun perkahwinan Kate Middleton, Thelma Levett (45), seorang seniman belon, membuat replika gaun pengantin tersebut dari 5000 belon. Gaunnya ini dibuat untuk putrinya Vicky yang akan berkahwin. "Saya benar-benar terinspirasi ketika aku melihat gaun pengantin Kate di televisyen," ujar Levett yang bertempat tinggal di Hinckley, Leicestershire. "Sebelumnya saya pun telah membuat beberapa pakaian dari belon dan saya berfikir kenapa tidak cuba membuat replika dari gaun pengantin Kate, "katanya seperti dikutip Daily Mail, Senin (1/8/2011).
"Ini bukanlah perkara yang mudah. ​​Memerlukan masa empat hari untuk mengepam belon dan melilit-lilitkan belon tersebut hingga membentuk gaun," "Namun saya senang akan hasilnya. Vicky pun suka untuk menggunakan gaun ini," tambah Thelma Levett. Gaun pengantin belon tersebut merupakan karya terbaru Levett, sebelumnya Levett pernah membuat replika kereta Cadillac warna pink, Basikal, mobile phones, rangkaian bunga dan topi, yang semuanya dari belon. (rhs)

sumber:jagad unik

Catat Ulasan

4 Ulasan

jerit kat sini