Lagi Kisah Holy Water

Assalamualaikum w.b.t,
Saya ingin berkongsi cerita dgn semua netters .......Pada Selasa lepas
(31/4/98) adik saya telah pergi ke Darul Syifaq-Bangi untuk mendapatkan
rawatan dgn yg kita hormati Prof. Dato Harun Din. Ditakdirkan kedua adik=
saya telah melihat sendiri bagaimana seorang budak lelaki (mungkin dlm
ting 4 atau 5) telah dibawa ke situ oleh gurunya kerana tidak dapat
mengucap dua kalimah syahadah setelah meminum holy water. Setelah
disergah MENGUCAP ! oleh anak murid Ustadz Harun Din , apa yang
terkeluar dari mulut budak malang itu adalah perkataan oh my god..oh my
god...Seterusnya budak lelaki tersebut dibacakan ayat kursi. maka
menjerit-jerit budak malang tu, tapi still tak boleh mengucap
jugak..Next, budak lelaki tu dibawa masuk kebilik rawatan Ustaz Harun
Din, dari luar terdengar jeritan budak itu....kemudian setelah muntah
barulah dia dapat kembali mengucap....

Nampaknya gejala murtad semakin kritikal... maka teringat saya tentang
cerita mimpi seorang pemuda Islam berdebat dgn paderi kristian yg hebuh
diceritakan disekolah adik saya last year. setiap jawapan dlm mimpi
tersebut akan diikuti dgn lipatan pd sekeping kertas A4. Antara dialog
pemuda dan paderi :
paderi : Berapa tuhan kamu ?
pemuda: Satu. (pemuda akan membuat sekali lipatan di kertas A4)

pemuda:Berapa tuhan kamu?
paderi: Tiga (pemuda membuat 3 lipatan)

kemudian pemuda itu mengoyak kertas A4 mengikut lipatan sebelum ini.

paderi: siapa tuhan kamu?
pemuda membuka keratan A4 tadi dan menyusun menjadi kalimah Allah (aliff =
lam lam ha dengan tanda sabdu diatas)

pemuda: kemana arah org kristian ?
keratan A4 yg sama disusun semula maka terjadi perkataan HELL

soalan terakhir : ke mana arah org Islam ?
Keratan yg lain dibuka, menunjukan satu tanda salib.

Saya termenung melihat keratan kertas A4 tersebut, adakah ianya satu
kebetulan ? Cerita yang direka pihak tertentu ? Atau sememangnya
petunjuk dari Allah s.w.t ?
Wallahualam......

Ulasan

  1. Isu agama adalah isu yg sgt sensitif..!

    BalasPadam
  2. betul tu Eli...kadang2 nak ulas pun takut,bukan takut apa,takut disalaherti...

    BalasPadam

Catat Ulasan

jerit kat sini

Catatan popular daripada blog ini

Suami Isteri...Kena Baca Ni..(Sorry..ada unsur2 18sx sikit...sikit jer tau...)

Bila Bersalin,Kena B***l Juga Ke?

Ketika Bini hamil... Suami Pulak Curang