Kesiannya ayam ni,sejak lahir lagi dah bogel

Umumnya, sejak menetas, ayam sudah memiliki bulu. Namun tidak pada ayam ini. Sejak menetas, ayam ini sama sekali tidak mempunyai bulu.

Ayam yang mempunyai nama gelaran Mr Feather ini lahir tanpa bulu sama sekali, dan terus begitu hingga kini. Jelas sekali seperti dilaporkan Dailymail , ayam ini sangat menggoda bagi manusia yang lapar, bahkan sering kali dikejar-kejar kucing. Beruntungnya, ia terus selamat setakat ini. Burung tak berbulu ini menetas di Negeri Shandong, China, lima bulan lalu dan sejak itu ia menjadi selebriti tempatan. Menurut pemiliknya, Lao Yin, banyak orang mengunjunginya demi melihat ayam tak biasa ini. "Beberapa pelanggan datang ke sini hanya untuk melihatnya," ujar lelaki pemiliki rumah makan itu. Berat Mr Feather tumbuh dengan lambat, di saat beratnya kurang dari setengah kilogram, sedangkan ayam-ayam yang lain telah mempunyai berat dua hingga tiga kilogram.

Err....kucing ni pun satu....tengok ayam tu semacam jer....cam nak terkam jer...





Ulasan

  1. run chicken run...aku pon masa lahir dulu bogel tade bulu gak, dah tua baru kluor bulu, ni mesti ayam ni belum akil baligh lagi, tu pasalla tade bebulu.

    BalasPadam

Catat Ulasan

jerit kat sini

Catatan popular daripada blog ini

Suami Isteri...Kena Baca Ni..(Sorry..ada unsur2 18sx sikit...sikit jer tau...)

Bila Bersalin,Kena B***l Juga Ke?

Ketika Bini hamil... Suami Pulak Curang