Hidup bujang,hidup single......macam ni ke?

Malas nak komen pape...korang layan je la...cuma terpikir gak..
hidup orang bujang...macam ni kah?











korang lihat,korang tafsir sendirik...aku hanya mampu berkata2 dalam hati jer...

sumber:waraqat

Ulasan

  1. Hidup bujang betul tapi aku tak rasa hidup single... musti ramai-ramai nih. Kalau sensorang tak haru camtu sekali ahakahakahak... :)

    BalasPadam
  2. saya x biasa hidup bujang sbb pas sekolah dulu terus kawen..huhuhu....x de pengalaman...tapi kalo cenggini la....memang orang ni jenis pemalas teramat2...

    BalasPadam
  3. err... ape ke teruk benor hidup cmtu... sy pon bujang n single tp xde la smpi cmtu skali...

    *pndi la berdirikari

    BalasPadam
  4. huu it's not that bad kot.
    depends pade orang..huhu

    trok bebeno gambo2 kat atas tuu

    BalasPadam
  5. kahkahkah...sekeping gampar boleh menceritakan segalanya..apatah lagi kalo banyak kepingnya

    BalasPadam
  6. setiap aspek ade buruk dan baik.

    ada orang bujang yang pengotor, ada yang pembersih.

    ada orang melayu yang jahat, ada yang baik.

    ada orang putih yang bertamadaun, ada yang tak bertamadun.

    ada orang yang atheist yang lebih baik dari orang beragama dan ada orang beragama yang lebih baik dari atheist.

    dan lebih ramai orang berkeluarga yang hidup sebijik macam gambaran yang awak berikan. google disposohobia atau hoarding.

    minta maaf, saya sebagai seorang bujang, 25 dan bekerjaya, menolak premis pemikiran awak yang biased dan cetek.

    BalasPadam
  7. salam Shah..
    maaf komen Shah terbiar lama diruangan ini...baru je akak terperasan..
    akak x maksudkan pada sesiapa,dan akak x nafikan ada orang bujang yang hidup mereka lebih bersih dari orang yang berkahwin itu sendiri,banyak juga yang akak lihat rumah orang bujang yang bersih dan teratur..
    apa yang akak maksudkan dientry diatas hanya segelintir saja,sbb akak pernah juga dapati yang ada juga orang bujang yang rumahnya terpengap ngan bau-bau yang kurang menyenangkan,pengap,dan jenis yang x pernah bukak tingkap pun..dan kalau akak nak bercerita panjang lebar,rasanya 2,3 hari pun memang x pernah habis...
    apapun,harap Shah jangan terasa...akak x bermaksud tujukan pada sesiapapun..
    Seandainya Shah terasa ngan ntry diatas..akak mohon maaf...

    BalasPadam

Catat Ulasan

jerit kat sini

Catatan popular daripada blog ini

Suami Isteri...Kena Baca Ni..(Sorry..ada unsur2 18sx sikit...sikit jer tau...)

Misteri Apa Yang Ada DiBukit Hantu?Lihat!!

Wahai Lelaki Bernama Suami...Bacalah!!