BAPAK BENGONG....Perkosa Dua Putrinya Selama 40 Tahun

Assalamualaikum.....aku terbaca satu berita cukup bengong malam ni,buat hati aku tersentap habis...
korang x caye??....ni baca kat bawah nih..

Ayah Perkosa Dua Putrinya Selama 40 Tahun
Ayah Perkosa Dua Putrinya Selama 40 Tahun dan lelaki tersebut kini telah menjadi datuk yang berusia 80 tahun. Kakek bejat itu menahan kedua-dua puteri mereka sejak usia 12 dan 4 tahun di sebuah dapur sempit di rumahnya di bandar Branau, Wilayah Upper. Dua wanita yang saat ini berusia 53 dan 45 tahun ini mengaku hanya diberi kerusi kayu untuk tempat tidur mereka.

Kes incest atau hubungan satu darah kembali mengejutkan awam Austria. Seorang ayah berusia 80 tahun dipercayai mengurung dan memperkosa ua puteri kandungnya selama 40 tahun di dalam rumahnya.

Dilansir BBC, Rabu, 25 Ogos 2011, datuk bejat itu menahan kedua-dua puteri mereka sejak usia 12 dan 4 tahun di sebuah dapur sempit di rumahnya di bandar Branau, Wilayah Upper. Dua wanita yang saat ini berusia 53 dan 45 tahun ini mengaku hanya diberi kerusi kayu untuk tempat tidur mereka.

"Kedua-dua wanita mempunyai keterbelakangan mental dan menderita luka pukulan dan keganasan lain," kata Hermann Feldbacher, jurucakap polis Wilayah Upper.

Polisi mengatakan bahawa kes ini terkuak pada bulan Mei, namun baru tersebar di media pada bulan ini. Kes terungkap setelah suspek dipukul hingga pengsan oleh salah seorang mangsa yang hendak diperkosa. Selama dua hari, mereka membiarkan sang ayah terbaring di lantai tanpa membantunya sedikitpun.

Salah seorang korban akhirnya melarikan diri dan melaporkan kes ini kepada seorang pekerja sosial yang meneruskannya ke polisi. Tersangka yang ditemui masih terbaring di atas lantai lalu dilarikan ke rumah sakit.

Lelaki yang tidak disebutkan namanya ini dikenakan tuduhan undang-undang telah mengurung, menganiaya dan melakukan gangguan seksual terhadap kedua-dua anaknya. Dia membantah semua tuduhan tersebut. Saat ini dia mendekam di penjara selama menunggu proses mahkamah.

Menurut laporan polis, kedua-dua puterinya terpaksa menuruti nafsu biadab sang ayah kerana takut setelah diancam dibunuh dengan garpu dan kayu. Ibu mereka yang telah meninggal tiga tahun lalu juga dipercayai menjadi mangsa penganiayaan. Saat ini kedua-dua mangsa tengah ditangani oleh pakar psikiatri untuk mengatasi trauma dan beban mental yang mereka alami.

Ini adalah kes incest kedua yang berlaku di Austria. Sebelumnya pada tahun 2008, Josef Fritzl, 74, dihukum penjara seumur hidup setelah memperkosa putri kandungnya hingga melahirkan sebanyak tujuh kali.

Kes serupa juga berlaku pada tahun 2006. Natascha kampusch berjaya lolos dari penculiknya, yang telah menahan dan memperkosa dirinya di sebuah ruangan bawah tanah selama lapan tahun. Tersangka bunuh diri sesaat setelah wanita itu kabur.

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Suami Isteri...Kena Baca Ni..(Sorry..ada unsur2 18sx sikit...sikit jer tau...)

Misteri Apa Yang Ada DiBukit Hantu?Lihat!!

Wahai Lelaki Bernama Suami...Bacalah!!