Semalam 1 hari yang cukup sibuk,kesedihan sedikit melanda...

Semalam 1 hari yang cukup sibuk,kesedihan sedikit melanda...

Loading...

Semalam adalah 1 hari yang cukup sibuk,seolah tak menang tangan rasanya.
Dengan rutin harian yang bermula jam 5 pagi,7 pagi mula selepas siapkan semua tugas dirumah,pastu ketempat kerja,balik berkemas lak utk ke majlis konvokesyen anak sulung.
Tak sempat langsung nak jengah blog,FB...apa citer,apa kes...baca news pun tak sempat.
Aku sampai ke Tanjung Malim kira hampir Maghrib..kepala pening jangan citerlah...mulalah mulut mengomel bila ada saja yang tak kena..adat le tu..
Akhirnya waktu skrng baru berkesempatan beron9...tu pun sekejap je ni..sebelum ke UPSI.
Baru nak meninjau2 ke blog member2 yang lain...nak tahu apa citer diorang yang terbaru,berita terkini...tuptup...baru terperasan ada seorang blogger ni dah sekat aku utk baca entry2 kat blog dia..
Hhhmmm...tak ape la...bukan rezeki aku agaknya...
er..dia tak nak kawan ke??..dia marah ke??...dia ada kecil hati ngan aku ke??...entah le..
Hanya dia dan Tuhan je yang tahu...
sedih???..hhmmm....sedey jugak le..tak pe..aku redha je..
Cuma aku ucapkan kpd seluruh umat Islam,rakan2 blogger,rakan2 FB...selamat utk kita melangkah setapak lagi...selamat berpuasa ...
Ampun maaf andai kalian semua terasa..
Untuk blogger "itu"....terimakasih krn menjadi sifu aku selama ini..
Tak dapat lagi membaca tips2 dari dia...satu kerugian rasanya..
Terimakasih kerana tunjuk ajarmu sifu...sobbb...sobbb.

Catat Ulasan

1 Ulasan

  1. hi akakdisebalikpintu..

    mungkin ada mslh internet kot kak..maafla kalau salah sebab et pun buta it..hehehe

    sabar yer kak.biarkan jerk

    BalasPadam

jerit kat sini