SAAT BERCINTA TUBUH PASANGAN INI MEMBENTUK HATI

SAAT BERCINTA TUBUH PASANGAN INI MEMBENTUK HATI

Loading...
2 Ekor BELALANG yang Membentuk Hati Ketika Bercinta / Dailymail


Chelyabinsk -
Gambar tersebut menunjukkan dua ekor pepatung yang sedang bercinta dengan posisi tubuh menyerupai bentuk hati. Adalah Chelyapin Dmitry (46), seorang jurugambar amatur yang berjaya mengabadikan momen tersebut. Ketika itu, Dmitry sedang berkelah bersama keluarganya di pinggir tasik di Chelyabinsk, Rusia. Dari sudut matanya, dia terpegun melihat pasangan Capung yang menciptakan tanda universal cinta. Dmitry pun langsung meraih kamera untuk mengabadikan momen yang luar biasa itu. Padahal, saat fenomena itu berlaku Dmitry sedang makan. Keputusan jepretan Dmitry dengan sempurna menangkap bentuk hati yang dari gabungan badan pepatung berwarna biru cerah dan pasangannya yang berwarna hijau kecoklatan, di bawah sinar matahari di musim panas. "Hari itu adalah hari yang panas.
Maka itu saya dan keluarga memilih berkumpul dan berehat di pinggir tasik. Saya melihat pepatung dari sudut mata saya dan saya ketawa, "kata Dmitry, sebagaimana dilansir Dailymail , Jumat (29/7/2011). "Saya terkejut melihat mereka membuat bentuk hati, ini adalah bukan hal yang biasa. Saya fikir mungkin ini cara mereka menunjukkan cintanya dan mendedahkan betapa cinta seperti lingkaran yang tidak pernah ada akhirnya, "ujar Dmitry. "Tapi segala sesuatu dalam hidup terjadi kerana suatu alasan, saya percaya itu adalah tanda bahawa cinta di ada di mana-mana,
"sambungnya. Dmitry pun menjuluki hasil jepretannya tersebut sebagai Yin dan Yang pepatung, setelah menghabiskan 20 minit menonton dan mengambil gambar mereka. "Alam ini memang dipenuhi cinta kasih, dan gambar yang saya dapat menunjukkan hal tersebut," tambahnya. ( rhs)

Berita : jagad unik

Catat Ulasan

1 Ulasan

jerit kat sini