Nak minta tolong ngan sifu BANGKU KOSONG sikit....please....

Nak minta tolong ngan sifu BANGKU KOSONG sikit....please....

Loading...
Saya terkejut sungguh tatkala ke blog(klik kat bawah)




ini sedikit aku copy paste dr blog dia.

Salam..

Rasanya apa sebab ye jadi macam ni. Al-kisahnya aku sesaje lah klik link yang ditinggalkan kat Mister Linky's Magical Widgets..ingatkan nak blogwalking lah kan. Sekali apa yang buat aku terkejut beruk linknya lepas diklik keluar satu website tentang Bible / Jesus. Apa kejadahnya semua ni? Ni nak persendakan aku ke hape?

Ce tengok bawah ni .. lepas tu korang try la klik, korang nampak tak apa yang aku nampak? Memang betul2 menyirap darah nasib tak kiok je tadi..



Dan kata empunya blog lagi;
Tapi yang peliknya, kalau kita search kat laman Google taip perkataan khunsuriyatit betullah memang keluar blog http://akakdisebalikpintu.blogspot.com (konpius sudah aku niii).. Ada sesiapa tahu tak kenapa jadi macam ni? Kasihan kat empunya blog khunsuriyatit, tak pasal2 aku dah tersalah sangka dengan dia. Maklumlah sekarang kan musim blogger tak bertamadun mempersendakan agama Islam. Minta maaf ye tuan blog tu..Hihi..

p/s...so apa kes ni bro..aku sendiri lagi le bengong..sbb bila aku klik kat masterlinky tu..mmg betul apa yang diperkatan oelh tuanpunya blog...
Aku susah hati gak nih...tolong bro!!
terimakasih kepada tuan punya blg leyzajamil.blogspot.com..kerana atas info tersebut...kalo tidak saya memang x tahu langsung..

Catat Ulasan

2 Ulasan

  1. mak.. aini pernah dgr info mcm ni aw,. cuba mak tgk URL dia betol2,.
    ada tak sebarang kesilapan dari segi kedudukan atau ejaan,.

    BalasPadam

jerit kat sini